Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:25:14 GMT

حسین عرب‌سرخی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۱۷۹

حسین عرب‌سرخی درگذشت

حسین عرب‌سرخی، پدر شهیدان محسن، مجتبی و محمدرضا عرب سرخی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. مراسم تشییع پیکر این پدر شهید فردا؛ یکشنبه ۲۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. این مراسم از مقابل مسجد فائق تهران واقع در میدان شهدا، خیابان هفدهم شهریور ، خیابان شهید فیاض بخش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم سوم مرحوم عرب‌سرخی نیز در روز سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه ۹۸ و مراسم هفتم در روز جمعه ۲۹ آذرماه ۹۸ در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) واقع در میدان شهدا، خیابان عظیم زادگان از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ برپا خواهد شد.

محسن عرب سرخی متولّد ۱۳۳۲ بود که در اسفند ۶۳ ـ عملیات بدر ـ در منطقهی هورالعظیم به شهادت رسید. «مجتبی عرب سرخی» متولد۱۳۴۰ بود که در ۱۵ اردیبهشت ۶۱ در عملیات فتح‌المبین شهید شد. محمدرضا عرب سرخی متولد ۱۳۴۷ بود و در زمان شهادت فقط ۱۸ سال داشت و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۵ به شهادت رسید.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1330896

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدا شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی بوریس جانسون ایالات متحده آمریکا انگلیس انتخابات مجلس یازدهم دونالد ترامپ سینمای ایران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • درگذشت پدر شهیدان والامقام، محمدیان
  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند
  • نسل جدید ورزش ایران باید با سیره و منش شهدای ورزشکار آشنا شوند
  • مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد