Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:42:35 GMT

نرخ شیرینی شب یلدا افزایش نیافته است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۲۳۴

نرخ شیرینی شب یلدا افزایش نیافته است

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با اشاره به افزایش برخی اقلام اولیه مورد نیاز برای پخت شیرینی گفت: نرخ شیرینی شب یلدا افزایش نیافته است.

رسول محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با نرخ‌نامه‌های قنادی‌ها اظهار کرد: نرخ جدیدی در قیمت شیرینی اعمال نشده و هرآنچه بوده مربوط به گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه فعلا قیمت شیرینی افزایش نیافته و نرخ مربوط به گذشته است، تصریح کرد: پیش از این قیمت شیرینی آزاد بود، ولی بناست که پس از این قیمت‌گذاری جدیدی اعمال شود که فعلا رخ نداده است و قرار نیست تا شب یلدا شاهد گرانی شیرینی باشیم.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته نرخ دستمزد کارگر و موارد دیگری از جمله آب‌، برق و گاز افزایش یافته، اما نرخ شیرینی افزایش نیافته است، تصریح کرد: همین امر موجب ضرر واحدهای قنادی شده است.

محمدی با اشاره به اینکه در نتیجه همین افزایش و تورم قیمت‌ها سه باب از واحدهای قنادی اقدام به جمع‌آوری کرده‌اند، گفت: علت جمع‌آوری واحدها نیز نداشتن صرفه اقتصادی برای صاحبان قنادی اعلام شده است.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان همچنین از افزایش برخی از اقلام اولیه مورد نیاز برای پخت شیرینی خبر داد و تصریح کرد: برخی از اجناس وارداتی از جمله کاکائو، پودر نارگیل افزایش یافته است که همین افزایش قیمت نیز بار اقتصادی به قنادان تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/73005/ق20

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان قیمت بستنی دستمزد کارگر شیرینی نرخ اتحادیه نارگیل جمع آوری افزایش اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ۱۶۰ نفر از خادمیاران رضوی از فهرج مستقر در چایخانه باغ رضوان از زائرین ومجاورین آقا علی بن موسی الرضا پذیرایی می‌کنند.


این خادمان در طول ۶ شیفت کاری با ۵هزار لیوان چای، ۱۰۰ کیلو شیرینی یزدی و۷هزار پرس آش نذری از زائرین پذیرایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • (تصویر) شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود