Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:23:22 GMT

تصاویر/ حل موقت مشکل فاضلاب کوت عبدالله - خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۲۵۱

تصاویر/ حل موقت مشکل فاضلاب کوت عبدالله - خوزستان

بعد از انتشار گزارشات بحران فاضلاب کوت عبدلله شهرداری این منطقه با مشارکت ابفا شرکت نفت و صنایع فولاد ظرف ۴ روز موفق به ترمیم و تکمیل شبکه انتقال آب سطحی به سپتیک فاضلاب کوت عبدالله شد و خیابان های این منطقه از اب تخلیه شدن .

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بعد از انتشار گزارشات بحران فاضلاب کوت عبدلله شهرداری این منطقه با مشارکت ابفا شرکت نفت و صنایع فولاد ظرف ۴ روز موفق به ترمیم و تکمیل شبکه انتقال آب سطحی به سپتیک فاضلاب کوت عبدالله شد و خیابان های این منطقه از اب تخلیه شدن .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنیست این اقدام تنها مرهمی موقت بر مشکل فاضلاب کوت عبدلله بوده و برای اصلاح دائمی این معضل نیاز به ورود جدی شرکت آبفا برای اصلاح اساسی سیستم فاضلاب شهری است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق

به گزارش «تابناک»، حبیب قراگوزلو مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای سال ۱۴۰۳ اظهار د اشت: در حوزه افزایش ظرفیت تولید پراکنده برای سال ۱۴۰۳ به میزان ۳۱۳ مگاوات پروژه در برق منطقه‌ای تهران تعریف شده که معادل ۳ برابر ظرفیت در نظر گرفته شده برای سایر شرکت‌های برق منطقه‌ای است.

وی با تاکید بر اهمیت حرکت به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر اضافه کرد: در حوزه تولید پراکنده شرکت برق منطقه‌ای تهران اولین برق منطقه‌ای کشور است که موفق به اخذ مجوز فروش گواهی ظرفیت به میزان ۸۱ مگاوات در بورس انرژی شده است که منجر به تأمین مالی نزدیک به ۸,۰۰۰ میلیارد ریال در این بخش برای سال آتی خواهد شد.

قراگوزلو گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها ضمن کسب موفقیت جدید در جلب مشارکت بخش خصوصی، امکان تأمین بخشی از انرژی مصرفی شبکه و تقویت شبکه جهت گذر از پیک بار تابستان محقق خواهد شد و از مزایای افزایش راندمان تبدیل انرژی، تعویق هزینه‌های توسعه شبکه، پیک سایی و کاهش تلفات برق، بهبود سطح ولتاژ و کاهش هزینه‌های انتقال نیرو بهره مند خواهیم شد.

وی تأثیر اجرای این پروژه‌ها را برای مردم با اهمیت دانست و گفت: نصب و راه اندازی این مولدها، موجب تأمین برق پایدار، کاهش مدیریت مصرف‌های احتمالی، افزایش راندمان تبدیل انرژی و حفظ بهتر ذخایر و کاهش آلودگی زیست محیطی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • بارندگی‌های اخیر در اهواز منجر به اتفاق خاصی نشد
  • زمان ماندگاری آب‌های سطحی کاهش یافته است
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان