Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-کتاب «یاد یاران» اثر حمید داوودآبادی از شور و اشتیاق جوانان برای رسیدن به جبهه و خط مقدم می گوید.

اشتیاق جوانان برای رفتن به جبهه بر هیچکس پوشیده نیست.آنها دنبال هر فرصتی بودند تا با پیدا کردن میانبری بتوانند خود را به خط مقدم برسانند.

کتاب «یاد یاران» از حمید داوودآبادی روایت زندگی دو نوجوان است که با هر ترفندی می خواهند خود را به جبهه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه کتاب می خوانید:

یکی از روزهای مدرسه، سعید، همبازی قدیمی ام که با هم در یک کلاس درس میخواندیم، گفت: «شنیدم که گروه فداییان اسلام برای اعزام به جبهه ثبت نام میکنه. » با ناامیدی شانه هایم را بالا انداختم و گفتم: «خوب بکنه! به ما چه، ما رو که نمی برن! » ولی سعید با خنده ای گفت: «نمی برن چیه، به همین زودی بُریدی؟ شنیدم از اونجا خیلی راحت میشه بری جبهه. ضرر که نداره سنگ مفت گنجشک مفت! »

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جبهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفندهای جدید کلاهبرداران؛ دریافت کالابرگ الکترونیکی و ثبت‌نام سهام عدالت ویژه نوروز

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفندهایی از جمله دریافت کالابرگ الکترونیکی هدیه دولت یا ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت ویژه عید نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از شهروند اصفهانی به این پلیس در ایام نوروز مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق ارسال پیامک جعلی با عنوان دریافت کالابرگ الکترونیکی هدیه دولت یا ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت ویژه عید نوروز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه افراد فرصت‌طلب با انتشار تبلیغاتی مانند دریافت کالابرگ الکترونیکی هدیه دولت یا ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت ویژه عید نوروز و مواردی مشابه از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند، افزود: این افراد با ارسال پیامک حاوی لینک با محتوای مرتبط با سهام عدالت، اقدامات خود را آغاز، کاربران را به صفحات فیشینگ و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی هدایت یا اطلاعات هویتی آنها را دریافت و از آن سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: افراد از باز کردن لینک‌های ارسالی به صورت پیامکی یا در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر که از سوی افراد ناشناس یا دوستان و آشنایان با مضامین طرح‌های ابلاغی از سوی دولت ارسال می‌شود، خودداری و اخبار موثق را تنها از طریق سایت‌های و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شهروندان با حفظ هوشیاری و توجه به نکات آموزشی پلیس فتا از کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه مجرمان سایبری پیشگیری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 739034

دیگر خبرها

  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • ترفندهای زنان برزیلی در متوقف کردن پیری
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • نیم نگاهی به یاران و تربیت یافتگان مکتب امام حسن مجتبی علیه السلام
  • ترفندهای جدید کلاهبرداران؛ دریافت کالابرگ الکترونیکی و ثبت‌نام سهام عدالت ویژه نوروز
  • مدیران لرستان دستاوردهای حوزه‌های کاری خود را به اطلاع مردم برسانند
  • مدیران دستاورد‌های حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند