Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در آیین آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شمال خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت: تمام شرکت‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک نتایج پژوهش‌ها و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

نعمت طهماسبی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شهرستان‌های شمال خوزستان از امروز شنبه تا چهارشنبه ۲۷  آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر آماده بازدید علاقمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این نمایشگاه ۴۰ غرفه دارد که ۲۵ غرفه آن مربوط به شرکت‌ها و مراکز پژوهشی و آموزشی شهرستان‌های شمال خوزستان و ۱۵ غرفه مربوط به انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی جندی شاپور می‌باشند. 

مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر نیز ساعت ۱۰ روز چهارشنبه با حضور مسوولان سه شهرستان دزفول، اندیمشک و شوش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار می‌شود.

۲۵ آذرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز پژوهش نامگذاری شده و وزارت علوم شعار امسال هفته پژوهش را "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید"  نامگذاری کرده است.

برچسب‌ها هفته پژوهش ” دانشگاه دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش دانشگاه دزفول خوزستان هفته پژوهش دانشگاه دزفول خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه