Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کنترل نظارت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان البرز گفت: با هیچ گونه کمبودی در مورد گاز مایع در استان مواجه نیستیم و مشکل در نحوه توزیع کپسول‌های گاز مایع است.

امیر موذنی میبدی، رئیس کنترل نظارت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان البرز  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با کمبود گاز مایع در برخی مناطق استان گفت: با هیچ گونه کمبودی مواجه نیستیم و مشکل در نحوه توزیع کپسول‌های گاز مایع است و در بعضی مناطق گاز بیشتر از نیاز منطقه وجود دارد و در بعضی مناطق کپسول گاز با کمبود روبرو است و در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه چراکپسول گاز مایع گران تر شده است گفت: قیمت مصوب هر کپسول 11کیلویی 7 هزار و هشتصد تومان است. سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی تیم‌های مشترکی دارند که به جایگاه های فروش گاز مایع رفته و با هرگونه تخلف و گران فروشی برخورد می‌کنند.

موذنی در رابطه با خودروهای تک گانه سوزی که سهیمه بنزین خودروهای دوگانه سوز را دریافت کرده اند گفت: تعدادی از خودروها در سهمیه بندی سال های گذشته از دولت کمک هزینه دوگانه سوز کردن خودرو دریافت کرده اند ولی اقدام به نصب کپسول گاز نکرده اند. خودرو خرید و فروش شده و مالک جدید از این موضوع اطلاع ندارد که در سامانه دولت خودرو با عنوان دوگانه سوز ثبت شده است.

وی اظهار داشت: هیچ راه حلی هم ندارد و فقط مالک جدید می‌تواند از مالک قبلی شکایت کند و هزینه دوگانه سوز کردن خودرویش را از او مطالبه کند.

موذنی با اشاره به فروش بنزین به صورت آزاد توسط برخی خودروها گفت: فروش بنزین به صورت آزاد غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت و منجر به مصدود شدن کارت سوخت این افراد می‌شود و مالکین جایگاه های سوختی که کارکنانشان در فروش بنزین دست داشته باشند جریمه می‌شوند.

رئیس کنترل نظارت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان البرز در رابطه با تعیین تکلیف سهمیه سوخت مربیان آموزشگاه‌های رانندگی گفت: مکاتبات لازم صورت گرفته است و منتظر تصمیم گیری مسؤولان در این رابطه هستیم.

این مطلب در رابطه با سوژه های ثبت شده در سامانه فارس من  با عنوان «کمبود بی سابقه گاز مایع در شهرستان ساوجبلاغ» و  «کمبود گاز مایع در محمدشهر» تهیه شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز بنزین استان البرز خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت