Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) درباره شفافیت مالی ارگان متبوعش گفت: فعالیت ما کاملا و دائمی از طرف دیوان محاسبات و شرکت‌های حسابرسی رسمی رصد می‌شود، حتی مالیاتمان را مرتب می‌پردازیم و جزء خوش حسابان هستیم. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه این قرارگاه متعلق به مردم و برای کمک رسانی به دولت است، اظهار داشت: قرارگاه به دنبال کسب سود نیست و با وجود تحریم‌ها و رکود اقتصادی این حجم اقدامات را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره سهم قرارگاه از بودجه دولت گفت: در بودجه ۹۸ به این قرارگاه دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که تنها ۳۰ درصد ان محقق شد و در بودجه ۹۹ نیز همین رقم در نظر گرفته شده و در واقع رقمی که به قرارگاه اختصاص می‌یابد معمولا اسمی است.

محمد گفت: در سه دهه فعالیت، قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با به کارگیری جوانان متخصص و انقلابی با همکاری شرکت‌های بخش خصوصی و در تعامل نزدیک با دولت‌ها اقدامات موثری در توسعه زیرساخت‌های کشور و قطع وابستگی به کشور‌های خارجی داشته و امروز، در تمامی عرصه‌های فنی مهندسی به خودکفایی رسیده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: خودکفایی کشور در بنزین و گازوئیل با احداث ستاره خلیج فارس در بندرعباس، فاز‌های مختلف پارس جنوبی، نصب سکو‌های پارس جنوبی، طرح توسعه منابع آب و خاک غرب کشور محقق شد.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات، قرارگاه خدماتی برای محرومیت زدایی در مناطق محروم داشته است که بر این اساس، تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب ۱۵ هزار طرح عمرانی، اجتماعی و فرهنگی داشته ایم و در کمک رسانی در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله پیشتاز بوده ایم.

محمد درباره نظارت دستگاه‌های مربوطه بر عملکرد مالی و پرداخت مالیات قرارگاه گفت: چیز‌هایی که می‌گویم را تابحال نشنیده اید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) درباره شفافیت مالی ارگان متبوعش گفت: فعالیت ما کاملا و دائمی از طرف دیوان محاسبات و شرکت‌های حسابرسی رسمی رصد می‌شود، حتی مالیاتمان را مرتب می‌پردازیم و جزء خوش حسابان هستیم.

وی عنوان کرد: با وجود ۴۰ هزار میلیارد تومان طلب از دولت، اما اجرای پروژه‌ها با قوت در مسیر توسعه زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی کشور ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در باره محرومیت زدایی قرارگاه از کشور تاکید کرد: جهادسازندگی را خیلی زود حذف کردند و این خیانت بزرگی به کشور بود.

محمد با بیان اینکه تعامل با دولت یکی از دستورالعمل‌های مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) است، به افق آینده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اشاره و تصریح کرد: اجرایی کردن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به سپاه برای توجه و رسیدگی به مردم، قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه قرارگاه، توجه جدی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مرتبط با عرصه‌های فعالیت سازندگی قرارگاه از جمله این اقدامات است.

وی افزود: فعالیت خود را در حوزه‌های خاصی محدود نمی‌کنیم بلکه در هر حوزه‌ای که به پیشرفت کشور کمک می‌کند وارد خواهیم شد.

محمد تصریح کرد: بیشتر مجموعه‌های زیر نظر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از سال ۲۰۰۷ مشمول تحریم‌های شده‌اند، اما با وجود محدودیت‌ها، توانسته‌ایم با اقدامات گسترده، تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مالیات قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • فیلم| واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • واکنش دولت رئیسی به تخفیف نفتی هزار میلیاردی به چینی‌ها | فیلم
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • (ویدیو) واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند