Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه با مشارکت هزاران فلسطینی برگزار شد که در جریان این تظاهرات پنج تن زخمی شدند.

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز ملت فلسطین در هشتاد و چهارمین جمعه راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای غزه کردند که طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین پنج فلسطینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات روز جمعه با شعار "فلسطین ما را متحد می‌سازد و قدس پایتخت ماست" و با مشارکت هزاران فلسطینی برگزار شد.

هشتاد و چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت این بار در اردوگاه‌های بازگشت در سه منطقه رفح، البریج و غزه برگزار شد.

هیئت عالی مسئول برگزاری تظاهرات بازگشت و شکست محاصره طی بیانیه‌ای خواستار مشارکت پررنگ فلسطینیان در تظاهرات روز جمعه شده بود.

تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت پس از یک وقفه سه هفته‌ای جمعه هفته گذشته ازسرگرفته شد.

این تظاهرات از ۳۰ مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۳۳۰ تن طی آن به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال صدها تن از آنان وخیم است.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین با حمله به راهپیمایی هفتگی فلسطینی‌ها در "کفر قدوم" علیه شهرک سازی‌های این رژیم و شلیک گلوله به سمت آنها ده‌ها تن از فلسطینی‌ها و خارجی‌هایی که به منظور همبستگی با آنها در این راهپیمایی شرکت کرده بودند را مجروح کردند./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/محافظ نتانیاهو با اصابت گلوله زخمی شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد: شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافت.
رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۶ جنایت کشتار جمعی شد که طی آن ۵۴ نفر شهید و ۱۰۴ نفر زخمی شدند.

 

عملیات بیرون کشیدن پیکر‌های شهدا از زیر آوار‌های دو منزل در رفح
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارشی درباره عملیات بیرون کشیدن پیکر‌های شهدای حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به دو خانه در رفح منتشر کرد که به شهادت ۱۹ تن، از جمله ۱۴ کودک، منجر شد.
جنایت اسرائیلی دیگری رقم خورد رژیم صهیونیستی این بار منزل خانواده عبدالعال را در شهر رفح جنوب نوار غزه بمباران کرد. ساختمان این منزل چهار طبقه داشت که جنگنده‌های رژیم اشغالگر اسرائیلی با چندین موشک این ساختمان را هدف قرار دادند و به فروپاشی و تخریب کامل ساختمان این منزل منجر شد. همه کسانی که در این ساختمان حضور داشتند شهید یا زخمی شده اند. نیرو‌های پدافند غیر عامل از اولین لحظات این بمباران در تلاشهند تا افراد زنده و یا پیکر‌های شهدا را از زیر اوار‌های این ساختمان چهار طبقه بیرون بکشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

۱۲ هزار بیمار مبتلا به سرطان در نوار غزه در معرض مرگ قرار دارند
شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی از شهر رفح از ابتلای ۱۲ هزار بیمار فلسطینی به بیماری سرطان در نوار غزه خبر داد که همه آنها در معرض مرگ قرار دارند.
دکتر امجد علیوه پزشک متخصص در زمینه بیمار‌های سرطانی در این باره گفت: بیمار‌های مبتلا به سرطان از درد و رنج شدیدی رنج می‌برند و در آخرین آمار‌های رسمی ۱۲ هزار بیمار مبتلا به بیماری‌های سرطانی در نوار غزه وجود دارند و کسانی که توانستند برای مداوا به خارج از نوار غزه مسافرت کنند نزدیک به یکهزار تا ۲ هزار نفر هستند. بسیاری نیز فوت می‌کنند و ما نمی‌توانیم کاری برای آنها انجام بدهیم ما هیچگونه امکاناتی برای ارائه خدمات درمانی به این نوع بیماران نداریم و همه در انتظار رفتن به خارج از نوار غزه برای مداوا هستند و تعدادی که باید به مسافرت بروند بسیار بیشتر از کسانی است که توانستند برای مداوا از نوار غزه خارج شوند. حتی امکانات لاز برای آزمایش گرفتن از آنها جهت تشخیص بیماری‌ها نیز به اتمام رسیده است. بسیاری از بیماری‌ها از برج یازدهم سال میلادی گذشته تشخیص داده شده است، اما تاکنون نتوانسته اند به خارج از نوار غزه برای مداوا مراجعه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



استعفای رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد، رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) امروز دوشنبه استعفای خود را به علت شکست هفتم اکتبر و حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.
بر اساس گزارش این روزنامه، این اولین استعفای یک مقام نظامی صهیونیست از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.





انباشت زباله در غزه تهدید کننده شیوع بیماری‌های تنفسی و پوستی است
وقتی در خیابان‌های اردوگاه جبالیا و به صورت کلی شهر غزه حرکت می‌کنیم شاهد انباشت زباله هستیم و طبیعتا این مسئله عامل شیوع بسیاری از بیماری‌ها تنفسی و پوستی در میان شهروندان است. نیرو‌های رژیم اشغالگر همه خودرو‌های جمع آوری زباله را از بین برده اند و امکان انتقال زباله به خارج از اردوگاه وجود ندارد. سوالی که الان مطرح می‌شود این است که آنروا کی فعالیت خود و خدمات رسانی به اردوگاه‌های آوارگان را در نوار غزه آغاز خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





ویرانی‌های به جامانده از یورش نظامیان صهیونیست به بلاطه
کانال تلگرامی قدس پرس ویدئویی از ویرانی‌های به جامانده در ورودی اردوگاه بلاطه، شرق نابلس، در پی یورش نیرو‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به این منطقه منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


آغاز به کار چهار نانوایی در شمال غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، برنامه جهانی غذا از آغاز به کار چهار نانوایی در شمال غزه پس از ۱۷۰ روز خبر داد و اعلام کرد سوخت و آرد در اختیار این نانوایی‌ها قرار گرفته است.


یورش نیرو‌های اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس
در سحرگاه روز دوشنبه، نیرو‌های اشغالگر صهیونیست حملاتی را به مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کردند و به بسیاری از منازل یورش بردند و شهروندان را دستگیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




ادامه حمله هوایی و توپخانه‌ای نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش‌های گوناگون نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره»، بر اثر حمله هوایی نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد «التقوی» در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه یک غیر نظامی زخمی شد.
خبرنگار الجزیره افرود: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه و منطقه‌ای در جنوب شرقی «خان یونس» در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
شمال اردوگاه «النصیرات» و شرق اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه و شهرک‌های «المغراقة» و «الزهراء» در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه‌ای ارتش اسرائیل قرار گرفتند.



زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس
به گزارش شبکه تلویزیونی «المیادین»، یک نظامی صهیونیست در جریان درگیری‌های مسلحانه با رزمندگان فلسطینی در اردگاه «بلاطه» در شرق «نابلس» زخمی شد.
تصویر‌ها از لحظه انتقال نظامی زخمی رژیم صهیونیستی در اردوگاه بلاطه منتشر شده است.




نجات جنین پس از شهادت مادر فلسطینی در جنگ غزه
شبکه خبری «الجزیره عربی «تصویری را از نجات دادن جنینی در داخل رحم مادر فلسطینی پس از شهادتش در حمله هوایی اشغالگران به رفح در جنوب نوار غزه متتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک فلسطینی در جنگ غزه شهید می‌شود
به گزارش کانال تلگرام «قدس فید»، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد: هر ۱۰ دقیقه، یک کودک در غزه به سبب حمله گسترده و بی هدف (اسرائیل)، کشته می‌شود.

 

حمله شهرک نشینان صهیونیست به روستایی در شرق رام الله - دست کم ۶ فلسطینی زخمی شدند
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر خانه یک فلسطینی را در روستای «برقه» در شرق رام الله در کرانه باختری رود اردن آتش زدند.
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: دست کم ۶ فلسطینی با شلیک گلوله‌های جنگی شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در روستای «برقه» در شرق رام الله زخمی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • عقب‌نشینی مفتضحانه اشغالگران از «نور شمس»/ ۱۴ شهید و ده‌ها زخمی
  • عقب‌نشینی مفتضاحانه اشغالگران از «نور شمس»/ ۱۴ شهید و ده‌ها زخمی