Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:47:08 GMT

تامین برق «رودبار» سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۶۷۹

تامین برق «رودبار» سیل‌زده

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون خودنیا در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به جابه جایی کامل شبکه انتقال برق تمامی روستاهای منطقه «رودبار» کوهدشت بعد از وقوع سیلاب، اظهار داشت: ما مجبور شدیم که شبکه انتقال برق این منطقه را به طور کامل جابجا کنیم.

وی، بیان داشت: این شبکه انتقال برق، قبلا از استان ایلام روستاهای منطقه «رودبار» را تغذیه می کرد، بنابر این با طراحی و اعتباراتی که از وزارت نیرو گرفتیم حدود ۳۵ کیلومتر شبکه انتقال برق فشار متوسط، پست هوایی و شبکه فشار ضعیف برق برای این روستاها طراحی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، اعتبارات هزینه شده در این رابطه را هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

خودنیا، تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه مراحل پایانی خود را می گذراند و در حال اجرا است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه همچنین برنامه داریم که اگر برای این روستاها سایت های جدید طراحی شود و روستاها جابجا شوند، شبکه فشار متوسط، ضعیف و همچنین پست های هوایی را احداث کنیم.

کد خبر 4796877

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق لرستان سیلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالا‌ها و محصولات تولید داخل کشور گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی رودبار در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این گردو‌های قاچاق را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی رودبار گفت : متهم ۳۹ ساله که کالای قاچاق را از یکی از استان‌های غربی کشور به رشت حمل می‌کرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند