Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرکل پست خراسان شمالي،تعداد کارت‌های سوخت تحویلی به پست استان را بالغ ‌بر ۳۵ هزار کارت اعلام کرد که ۹۲ درصد آنها توزیع‌شده و ۸ درصد باقیمانده به دلایل متعددی مانند نقص و درست نبودن آدرس به ‌صورت معطله در باجه‌های پستی نگهداری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومي اداره کل پست خراسان شمالي؛ علي اکبر خاني، مديرکل پست خراسان شمالي از توزيع فوق العاده کارت هاي سوخت همزمان با آغاز سهميه بندي بنزين در ادارات و واحدهاي پستي سطح استان خبر داد و افزود: تمامي ادارات و واحدهاي پستي توزيع کننده کارت سوخت به صورت ويژه و با برقراري کشيک عصرگاهي و روزهاي تعطيل کارت هاي سوخت را جهت جلوگيري از بروز مشکل در سوخت گيري دارندگان خودرو توزيع کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي روند اطلاع يابي از وضعيت کارت سوخت را بيان کرد و گفت: متقاضيان مي توانند با ارسال VIN خودروي خود به سامانه پيامکي 1101202040 و يا مراجعه به سايت sokht.epolice.ir  از وضعيت صدور کارت سوخت خود مطلع شوند و در صورت وجود بارکد پستي پس از دريافت آن از طريق مراجعه به سايت post.ir  و قسمت رهگيري مرسولات بارکد مربوطه را وارد و از محل نگهداري کارت سوخت خود در پست مطلع شوند و براي دريافت آن اقدام کنند.

 

خاني از تسهيلات ايجاد شده توسط پست در انتخاب باز توزيع جهت توزيع مجدد کارت هاي معطله در سايت پست خبر داد و گفت: متقاضياني که مي خواهند آدرس خود را جهت دريافت کارت سوخت تغيير دهند نيز مي توانند با در دست داشتن مدارک خودرو به دفاتر پستي مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

 

مديرکل پست خراسان شمالي، تعداد کارت هاي سوخت تحويلي به پست استان را از ابتدای سال جاری، بالغ بر 35هزار کارت اعلام کرد که 92 درصد آن توزيع شده و هشت درصد باقيمانده به دلايل متعددي مانند نقص و درست نبودن آدرس، نبودن مالک در محل، تغيير آدرس و عدم درج شماره تماس بر روي پاکات به صورت معطله در باجه هاي پستي نگهداري مي شود.

 

وي اظهار اميدواري کرد با آغاز طرح دارندگان خودرو نسبت به دريافت کارت هاي سوخت معطله اقدام و در اين راستا از تسهيلات پست در باز توزيع و تغيير آدرس گيرنده استفاده کنند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد اجلاس نماز کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان انار فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن سبک زندگی مدیرکل پست خراسان شمالی سهمیه بندی بنزین کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرتیپ دوم مجید شجاع در گفتگویی اظهارکرد: مرزبانان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی اظهارکرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، این میزان سوخت قاچاق را به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از ۹ دستگاه خودرو کشف کردند.

وی با بیان اینکه مرزبانان این استان ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال کشف و ضبط کردند، گفت: قاچاق سوخت در مرزهای خراسان رضوی به ویژه حوزه هنگ تایباد به صورت بطری های یک و نیم لیتری بود و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان سوخت بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز به اقتصاد کشور خسارت وارد می کند از این رو مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895804

دیگر خبرها

  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟