Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@22:43:57 GMT

همه اتفاقات خوب برای سپاهان در یک روز

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۷۱۱

همه اتفاقات خوب برای سپاهان در یک روز

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته (جمعه) اتفاقات خوبی را تجربه کرد. تاریخ انتشار: 10:15 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۵۹۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته (جمعه) در هفته پانزدهم لیگ برتر در خانه میزبان پیکان بود و با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع برد‌های ۲ بر صفر
تیم فوتبال سپاهان امسال در ۵ بازی موفق شده با ۲ گل مقابل حریفان خود به برتری برسد. پیش از این سپاهان مقابل تیم‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، گل‌گهر و تراکتور با ۲ گل به پیروزی رسیده و پیکان به پنجمین تیمی تبدیل شد که سپاهان موفق شده تا پایان هفته پانزدهم با ۲ گل مقابل آنها به برتری برسد. نکته جالب توجه دیگر اینکه سپاهان بعد از ۳ تساوی پیاپی موفق شد مقابل حریف خود پیروزی کسب کند.

دوباره کلین‌شیت، دوباره نیازمند
پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان بار دیگر برای تیمش درخشید تا نشان دهد بی‌دلیل یکی از ستارگان تیمش نیست. نیازمند مقابل پیکان چند موقعیت گل خوب را از مهاجمان پیکان گرفت و دروازه سپاهان را در این فصل یک بار دیگر بسته نگه داشت. رکورددار بیشترین دقایق بسته نگه داشتن بین دروازه‌بان‌های ایران، تا اینجای فصل فقط ۶ گل خورده و تاثیر زیادی در مدعی ماندن تیمش داشته است.

سورپرایز برای هواداران سپاهان
در بازی با پیکان امیر قلعه‌نویی برای هواداران تیمش سورپرایز داشت. محمدرضا حسینی که در بازی با استقلال به شدت مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد، روز گذشته مقابل پیکان از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت در دقیقه ۶۹ جای خود را به علی قربانی داد. رسیدن حسینی به این بازی با توجه به مصدومیت او، برای هواداران سپاهان سورپرایز بود چراکه آنها توقع نداشتند حسینی به این زودی‌ها به میادین برگردد.

کورس قهرمانی دوباره داغ شد
سپاهان با برتری مقابل پیکان موفق شد دوباره به صدر جدول برگردد. البته صدرنشینی سپاهان هنوز قطعی نیست چراکه استقلال در صورت پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در بازی امروز (شنبه) می‌تواند جای سپاهان را در صدر بگیرد. به این ترتیب با بازگشت سپاهان به کورس قهرمانی رقابت برای صدرنشینی و قهرمانی نیم‌فصل با حضور سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو دوباره داغ شد.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: قطارمان در حال حرکت است و سنگ‌اندازی به ما زیاد می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)