Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود برومند گفت: با هم می‌توانیم هر دانشگاه، بیمارستان و مرکزی را به مدرسه تبدیل کنیم و دیوار‌های مدرسه را فراتر از آنچه امروز هست، ببینیم. تاریخ انتشار: 10:17 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۵۹۵

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جشنوار پژوهش‌های دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و خلاق برتر گفت: آغاز همه چیز از مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور اقتصاد دانش بنیان را به عنوان یکی از راهبردی‌های خود در نظر گرفته و توسعه پایدار را هم هدف قرار داده است و رسیدن به آن نیازمند منابع انسانی و سرمایه گذاری است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم افزود: دیدن نمایشگاه‌های پژوهش چشم اندازی را برای دانش آموزان ایجاد می‌کند.

برومند افزود: ما به فناوری و پژوهش‌هایی که منجر به تحول در دروس و آینده جوانان شود، در کنار آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: ما نیازمند نسل شاداب خلاقی هستیم که به گونه‌ی دیگری بیاندیشند و نمی‌توان انتظار داشت که کل این بار را آموزش و پرورش برعهده بگیرد و این مسیر را باید همه با هم بر عهده بگیرم.

برومند بیان کرد: با هم می‌توانیم هر دانشگاه، بیمارستان و مرکزی را به مدرسه تبدیل کنیم و دیوار‌های مدرسه را فراتر از آنچه امروز هست ببینیم.

وی افزود: آماده‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنیم که منجر به تحول دروس شویم.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای تجهیز مراکز نو آوری


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد دانش بنیان مدرسه اقتصاد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش که در قالب سفر هیأت دولت و سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان سفر کرده است در اولین مقصد خود وارد شهرستان مهدی‌شهر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش در شهمیرزاد به دیدار مزار زنده یاد خدیجه نجم‌الدین مادر معلم شهید مراد رفت. فردی که به احترام او مدرسه‌ای قرار است افتتاح شود.

وزیر آموزش و پرورش مدرسه شش کلاسه زنده یاد خدیجه نجم‌الدین را افتتاح کرد که برای آن ۸۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مدرسه با زیربنای ۶۲۰ متر مربع با مشارکت حسن مرادی برادر معلم شهید و خیر مدرسه ساز شهمیرزادی و اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان افتتاح شد.

کد خبر 6081906

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد