Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شرکت ملی نفت ایران گفت: از ۳۱ ماده شیمیایی مورد نیاز در شرکت نفت فقط ۹ ماده اصلی است که این ۹ ماده نیز در داخل تولید شده و استفاده می‌شود. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، فرخ علیخانی ‌در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با اشاره به جایگاه ایران در ذخیره منابع نفت و گاز، اظهارداشت: جایگاه ایران در ذخایر نفت و گاز دنیا مقام اول و موقعیت جغرافیایی 3 استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان قطب های نفت، گاز و پالایشگاهی کشورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بین خوزستان با دارا بودن همه بخش‌های بالا دستی، میان دستی و پایین‌دستی نفش ویژه‌ای داشته و پتانسیل‌های ویژه‌ای را دارد.

معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید بیان داشت: در نمایشگاه سازندگان قطعات به دنبال پیشرفت راستای تولید ایمن و پایدار‌یم که طبیعتا در این فرآیند‌، پیمانکاران نیز نقش ویژه‌ای دارند. 

علیخانی با بیان اینکه سازندگان را باید بخشی از سیستم تولید دانست، گفت: اگر این نگاه را به پیمانکاران و سازندگان داشته باشیم، بسیاری از مشکلات درون‌زا حل می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل توسعه و تولید در خوزستان طرح‌های بزرگی را می‌توان به کمک بخش خصوصی به سرانجام رساند همان گونه که سهم بزرگی از پروژه خطوط لوله نفت و گاز بر عهده شرکت لوله‌سازی است.

معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با اشاره به قدرت شرکت‌های خوزستانی در تولید فولاد با کیفیت‌ عنوان کرد: خوزستان فولاد‌سازان قوی دارد و به همین سبب در تامین مواد مورد نیاز شرکت ملی نفت، شرکت‌های خوزستانی مانند فولاد خوزستان و فولاد اکسین نقش به سزایی ایفا می‌کنند.

علیخانی افزود: در زمینه تولید، کالا و مواد را باید مورد توجه داشت. در بخش مواد، پتانسیل‌های بالایی داریم. اکنون از 31 ماده شیمیایی مورد نیاز در شرکت نفت فقط 9 ماده اصلی است که این 9 ماده نیز در داخل تولید شده و استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش کالا تمرکز کشور بر تولید بخش هایتک است. سازندگان در بخش هایتک بیشتر مسائل دانشی و تجهیزاتی را مورد توجه قرار می‌دهند که ترکیب این دو تولیدات را به سمت محصولات میکانیکال سوق می‌دهد.

سمنان| بخاری‌های نفتی و غیراستاندارد از مدارس کشور حذف می‌شودانتخاب سرپرست جدید و تدارک پاداش برای مسجدسلیمانی‌ها/ تمرینات نفتی‌ها در تهران دنبال می‌شودنگاهی به چالش‌های گردشگری خوزستان؛ ‌تصویر غلطی که از جاذبه‌های نفتی در ذهن مردم نقش بسته استکرمان| کاهش درآمد نفتی دولت را به سمت درآمدهای مالیاتی سوق داد

 معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید عنوان کرد: نمایشگاه‌ها محل عرضه توانمندی‌ها‌ست ولی علاوه بر این چند هدف هم دیده شود. اهدافی مانند معرفی نیازمندی های جدید، حمایت فنی، حقوقی و مالی به سازندگان که سبب تقویت آنها می شود.

انتهای پیام/344/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان