Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:51:46 GMT

ضاربان مأموران منابع طبیعی عباس‌آباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۹۰۹

ضاربان مأموران منابع طبیعی عباس‌آباد دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس‌آباد از دستگیری ضاربان مأموران منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی مازندران ـ حوزه نوشهر، جواد جلالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس‌آباد از دستگیری ضاربان مأموران منابع طبیعی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این متخلفان دو نفر بودند که پس از حادثه ضرب و شتم مأموران، به‌دستور دادستان عباس‌آباد حکم جلب آنان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس‌آباد خاطرنشان کرد: این افراد به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

چند شب قبل مأموران منابع طبیعی عباس‌آباد در درگیری با قاچاقچیان چوب با سنگ مورد حمله قرار گرفته بودند و سه تن از همکاران مصدوم و به خودروی آنان نیز خسارت وارد شد.

انتهای پیام/86041/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع طبیعی استان مازندران دستگیری شهرستان ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن رستمیان شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه تاراج منابع طبیعی تبعات زیست محیطی را برای آینده به همراه دارد، ابراز داشت: در این راستا پلیس با هر گونه فعالیت غیر قانونی قطع درختان جنگلی و محصولات مرتبط برخورد خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی وظیفه عمومی است، افزود: پلیس در انجام این مهم نقش کلیدی و محوری دارد و تمام قد برابر محیط زیست و منابع ملی حفاظت می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۳ تن و ۳۶ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در استان کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: این کشفیات توسط مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی انجام گرفته است.

رستمیان ضمن بیان اینکه ۱۱ قاچاقچی منابع طبیعی طی فروردین ماه سال جاری دستگیر شدند، تصریح کرد: برخی از این متهمان از استان‌های دیگر، سمنان را به عنوان معبر انتخاب کرده بودند که با تیز بینی مأموران به دام افتادند.

وی ضمن بیان اینکه هشت خودرو قاچاقچیان نیز توقیف شده است، افزود: طرح‌های مبارزه با قاچاق منابع طبیعی در استان با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6088757

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه