Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما از مردم لبنان در مبارزه با فساد و "تروریسم" حمایت می‌کنیم. ما تحریم‌هایی را علیه دو شخصیت مهم که در حمایت مالی از حزب‌الله دست دارند اعمال کرده‌ایم و از تمامی ابزارهای ممکن برای مقابله با تهدیدات حزب الله استفاده خواهیم کرد.

به گزارش شبکه خبری العربیه، پامپئو نامی از این افراد نبرده اما گفته می‌شود "ناظم سعید احمد" و "صالح عاصی" دو فرد مذکور هستند که هدف تحریم‌های آمریکا قرار گرفتند و آمریکا مدعی است این دو فرد از حامیان مالی حزب الله لبنان و متهم به "پولشویی" هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اظهاراتی خصمانه علیه ایران نیز مدعی شد: اگر ایران همچنان به منافع ما در عراق آسیب بزند پاسخی جدی خواهیم داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شخصیت مرتبط با حزب‌الله را تحریم کرده است. اواخر اوت نیز دفتر نظارت بر درآمدهای خارجی وابسته به وزارت خزانه‌داری آمریکا بانک "جمال تراست" در لبنان را به اتهام حمایت مالی از حزب‌الله تحریم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حزب الله پامپئو حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم

یک وزیر دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا امروز سه‌شنبه درحالیکه همچنان تهدیدها و شرارت‌های رژیم صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن منطقه ادامه دارد، اعلام کرد که واشنگتن خواهان مهار مناقشه است تا اینکه در منطقه گسترش پیدا نکند.

وی همچنین در ادامه حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، بیان کرد که انتظار می‌رود آمریکا در روزهای آینده تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کند.

وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شد که تمام گزینه‌ها برای خنثی کردن اقدام‌های ایران روی میز است.

تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران

مجلس نمایندگان آمریکا شب گذشته مجموعه‌ای از لوایح را با هدف تحت فشار قرار دادن ایران به لحاظ مالی پس از حمله موشکی و پهپادی تلافی جویانه تهران علیه رژیم صهیونیستی، تصویب کرد.

براساس این گزارش، سه لایحه جداگانه تحت تعلیق قوانین، به صحن کنگره راه یافت. روندی سریع که تصویب آن مستلزم حمایت دو سوم نمایندگان برای تصویب است و امکان رای گیری سریع در صحن را فراهم می کند.

براساس این لوایح، مجازات های مالی به طور گسترده بر ایران، و کسانی که از آن حمایت می کنند و شبکه گروه های نیابتی آن وضع می شود. این لوایح شامل لایحه‌ای برای پایان دادن به وضعیت معافیت مالیاتی سازمان های غیرانتفاعی است که به زعم آنها از گروه های تروریستی حمایت می‌کنند، لایحه‌ای با هدف مختل کردن خرید نفت و محصولات پتروشیمی توسط چین از ایران و تلاش برای قطع دسترسی دولت ایران به استفاده از سیستم مالی آمریکاست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • نماینده حزب‌الله در تهران: ضربات ایران به رژیم صهیونیستی تحولی بزرگ است
  • به وقت مرزبانی از ریال و پرتاب سنگ به خزانه داری آمریکا
  • شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل