Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر مالزی خطاب به مقامات آمریکایی تاکید کرد که کشورش از تحریم‌های واشنگتن علیه ایران حمایت نمی‌کند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی تاکید کرد که کشورش از تحریم‌های آمریکا علیه ایران حمایت نمی‌کند. 

به شبکه الجزیره، نخست‌وزیر مالزی گفت: تحریم را فقط سازمان ملل باید علیه یک کشور اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به مقامات آمریکایی تاکید کرد که اجازه دهند در زمینه حاکمیت تحریم‌ها قواعد و قوانین مشخصی باشد.

وی در سخنرانی خود در نشست اقتصادی «انجمن دوحه» که در حال برگزاری است در حضور ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا و استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا گفت که تحریمهای یکجانبه آمریکا مشکلاتی را برای کشورهای دیگر به وجود آورده است. 

نخست وزیر فقید مالزی در ادامه سخنرانی خود در دوحه افزود: ما ایده تحریمها را دوست نداریم. ما یک اقتصاد کوچک هستیم و همه کاری که برای حل مسالمت آمیز بحرانها می‌توانیم بکنیم این است که دعا و موعظه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماهاتیر محمد آمریکا واشنگتن تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • واکنش نخست‌وزیر مالزی پاسخ ایران به اسرائیل
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن