Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پرهام قنبری در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی انتخابی جام تختی، در جایگاه دوم ایستاد.

این مسابقات در تهران برگزار شد و مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۲، ۴ بهمن به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه

به گزارش قدس آنلاین برای تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیررضا دلیری در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

برای تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان نیز اهورا بویری در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدهادی صیدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا و ابوالفضل دادمرز در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم شهداد خسروی در دورهای اول و دوم مقابل کشتی‌گیرانی از جمهوری آذربایجان و گرجستان پیروز شد. وی در دیدار فینال با شکست ۷ بر صفر حریف ترکیه‌ای در دیدار فینال، به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور اول کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نماینده جمهوری آذربایجان به پیروزی رسید و در دور سوم نماینده ترکیه را شکست داد. رضایی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر ۱ از سد حریف ترکیه‌ای خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری کشتی‌گیرانی از ترکمنستان و ترکیه را شکست داد. وی در دیدار نهایی مقابل کشتی‌گیری از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل دادمرز در دیدار فینال مقابل نماینده ازبکستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم اهورا بویری در دیدار پایانی مقابل نماینده ازبکستان به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت. عرفان ولی‌پور دیگر نماینده کشورمان در دیدار رده‌بندی مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ارجمند پس از شکست دادن تمامی رقبا راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف خود را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید. رضا آذرشب دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده‌بندی مغلوب حریف خود شد و پنجم شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی با غلبه بر کشتی‌گیر ازبکستانی در دیدار فینال، صاحب مدال طلا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشرفت فنی ما در کشتی فرنگی‌مشهود است
  • ۵ مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار جوانان ایرانی
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • قهرمانی یک کشتی‌گیر ایرانی در انتخابی تیم کانادا
  • برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در دهه اول اردیبهشت
  • برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در دهه اول اردیبهشت/ آزمونی برای مسابقات آلبانی
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • قهرمان جهان در مسابقات انتخابی تیم ملی شکست خورد!