Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، خبرهایی از به توافق رسیدن آمریکا و چین در مورد اصول توافق فازی یک تجاری آنها باعث شد تا سهام های اروپا و آسیا جهش کنند، همچنین سهام انگلیس تحت تاثیر نتیجه انتخابات این کشور که باعث شد جناح محافظه‌کار اکثریت کرسی‌های پارلمان را به دست آورد، رشد کرد. 

سه منبع آگاه نزدیک به مذاکرات تجاری چین و آمریکا به سی‌ان‌بی‌سی خبر دادند که دولت ترامپ در مورد توافق تجاری فاز اول خود با پکن به توافق رسیده‌ است و حالا منتظر دریافت تاییدیه ترامپ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخست‌وزیر انگلیس بوریس جانسون هم در انتخابات عمومی این کشور پیروزی بزرگی به دست آورد و حالا اکثریت حق رای پارلمان را به دست آورده است. او بلافاصله پس از این پیروزی گفت که حالا قدرت این را دارد که کشورش را پیش از ضرب‌الاجل ۳۱ ژانویه از اتحادیه اروپا خارج کند. 

سهام آسیایی با اخبار توافق آمریکا و چین جهش کردند و این باعث شد شاخص هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ ۲.۵۷ درصد و شاخص نیکی ژاپن ۲.۵۵ درصد جهش کنند. کامپوزیت شانگهای توانست ۱.۷۸ درصد بالا برود. 

تا ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران، داکس آلمان ۰.۸۸ درصد، کاک فرانسه ۰.۹۱ درصد و فوتسی انگلیس ۱.۸۳ درصد جهش کردند. شاخص پن یوروپین استاکس۶۰۰ اروپا ۱.۵ درصد جهش کرد. 

کوسپی کره‌جنوبی ۱.۵۴ درصد جهش کرد و ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۴۶ درصد به ارزش خود افزود. 

حرکت قابل‌توجه بازار ارز جهش فوق‌العاده نرخ پوند انگلیس در برابر دلار بود. نرخ برابری پوند با دلار ۱.۸۵ درصد جهش کرد و به ۱.۳۴۰۶ واحد رسید. 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: انگلستان بورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دارایی بلژیک از تلاش اروپا برای بهره گیری از دارایی های بلوکه شده روسیه خبر داد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چندی پیش پیشنهاد داد که ۹۰ درصد از سود حاصل از دارایی های خراجی روسیه، به صندوق صلح اروپا واگذار شود تا برای تهیه تسلیحات نظامی برای اوکراین صرف شود و بقیه آن نیز به بودجه اتحادیه اروپا برای حمایت از صنعت دفاعی کی یف منتقل می شود.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که مسکو با ابتکار غیرقانونی آمریکا برای مصادره دارایی‌های روسیه مقابله خواهد کرد.

پسکوف افزود که این کار غیرقانونی است و در نتیجه مشمول اقدامات تلافی جویانه و اقدامات قانونی خواهد شد.

کد خبر 6085812

دیگر خبرها

  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!