Web Analytics Made Easy - Statcounter

متاسفانه وعده دادن به یک رویه عادی برای برخی افراد که میخواهند به هر نحوی کرسی های سبز بهارستان را تصاحب کنند تبدیل شده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،در روزهای گذشته در چند نقطه از کشور گزارش های مختلفی انتشار داده شده است که برخی از افراد با حضور در بین مردم با وعده های پوچ و بی پایه و اساس که از حیطه اختیارات مجلس شورای اسلامی خارج است سعی میکنند مردم را فریب دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نوع فریب ها در گذشته و در دوره های قبلی انتخابات هم از سوی افراد داده شده است و متاسفانه برخی مردم به این افراد اعتماد کرده و روانه مجلس شان کرده اند و نتیجه عمل شان این وضع موجود ایران است که نتیجه انتخاب های بدون فکر برخی از مردم است.

افرادی که با هر نوع ترفندی شده است سعی می کنند خود را به بهارستان رسانده و تکیه بر جایگاه نمایندگی مجلس بزنند و خدا میداند که چه فکر هایی در سر دارند که با این ولع و با شیوه های مختلف سعی میکنند تا مردم به آنها رای بدهند .

دادن وعده های پوچ و بدون پشتوانه و بی پایه و اساس به مردم و نداشتن شناخت به وظایف نمایندگی مجلس و عدم فکر و بنیان فکری عملی این نوع افراد که با دروغ سعی میکنند مردم را فریب بدهند باید خود مردم دقت نظر ویژه ای داشته باشند و فریب این افراد را نخورند و اجازه ندهند افرادی که هیچ گونه شناختی به نمایندگی مجلس ندارند و فقط فقط برای نفع شخصی میخواهند وارد مجلس بشوند رای ندهند .

مردم باید از روی شناخت صحیح و تحقیق و پرس و جوی دقیق در مورد افرادی که میخواهند به آنها رای بدهند نه اینکه ظاهر افراد و حرف های خوش بیان آنها را ملاک قرار دهند و فریب بخورند .

رهبر معظم انقلاب همانگونه که بارها و بارها طی سالهای گذشته در مورد انتخاب شایسته افراد برای مناصب مختلف نکات ارزشمندی را بیان کرده اند که بسیار در انتخاب ها میتواند کمک مان بکند تا فریب حرف را نخوریم و افراد ی را وارد صحنه عمل کشور بکنیم که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن کشور را به ثبات برسانند و مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشو در روز جاری (دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شاخص کیفی هوا در شهر هندیجان 156 AQI ثبت شده که این نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌های سنی (قرمز) است.

بر اساس شاخص یادشده افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

همچنین وضعیت هوای شهرهای اهواز ۱۲۸، سوسنگرد ۱۴۸، ماهشهر ۱۱۷ و خرمشهر ۱۲۳ AQI گزارش شده که این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

بر اساس شاخص نامبرده افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 6084343

دیگر خبرها

  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد