Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجید تجر شنبه بیست‌سوم آذر اظهارداشت: نام‌نویسی و تحویل سازه برای شرکت در این دوره از مسابقات روز پنج‌شنبه انجام شد و شروع رقابت‌ها در دو بخش سنگین و هدفمند از ساعت ۹ تا ۱۸ روز جمعه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد گنبدکاووس بود.

وی افزود: ۴۸ تیم دانش‌آموزی از گنبدکاووس، مراوه‌تپه، آزادشهر، آق‌قلا، کلاله و گرگان و ۲۰ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های آزاد کلاله، آزادشهر، گنبدکاووس و گرگان و موسسه آموزش عالی مائده گرگان در این مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی گنبدکاووس با اشاره به اینکه در گرایش سنگین، پل‌های ماکارونی تحت نیروی کششی توسط خرپا قرار گرفتند، گفت: در این گرایش در بخش دانش‌آموزی سازه‌های دبیرستان حضرت فاطمه‌(س) آق‌قلا، دبیرستان فرزانگان دوره اول و هنرستان فاطمه‌زهرا(س) گنبدکاووس به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش دانشجویی نیز دانشگاه‌های آزاد گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

تجر ادامه داد: در بخش گرایش هدفمند، سازه‌ها به مدت دو دقیقه وزنه‌ پنج کیلوگرمی را بایستی تحمل می‌کردند که در نهایت تیم‌های دانش‌آموزی دبیرستان ممتازان گرگان، دبیرستان فرهیختگان و دبیرستان سما متوسطه اول گنبدکاووس اول تا سوم شدند و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد گرگان، کلاله و گنبدکاووس نیز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات استانی، سومین میزبانی گنبدکاووس با همکاری دانشگاه آزاد گنبدکاووس و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی شرق استان محسوب می‌شود، گفت: در پایان مسابقات لوح تقدیر و جوایز نقدی به تیم‌های برتر اهدا شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

کد خبر 469925 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو مسابقه استان گلستان دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو مسابقه استان گلستان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد