Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار «نیو اورلئان» بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا در آمریکا، به دلیل بحران ناشی از حمله سایبری، وضعیت اضطراری اعلام کرد.

قدس آنلاین؛ به دنبال انتشار خبرها و گزارش‌هایی درباره حملات سایبری در مناطق مختلف ایالت لوئیزیانا در آمریکا، در بزرگ‌ترین شهر این ایالت جنوبی وضعیت اضطراری اعلام شده است.

بنا بر نوشته «اسپوتنیک»، «لا تویا کانترل» شهردار نیو اورلئان ایالت لوئیزیانا در بحبوحه حملات سایبری اخیر در مناطق مختلف این ایالت، بامداد امروز شنبه (به وقت تهران) از اعلام وضعیت اضطراری در این شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نیو اورلئان در چند پیام توئیتری درباره اعلام وضعیت اضطراری توضیحاتی داده است. به گفته او، به خاطر مسائل امنیتی «به همه کارکنان (نهادهای مختلف این شهر) هشدار داده شد که فورا رایانه‌های خودشان را خاموش کنند و تجهیزاتشان را از برق کشیده و اتصال به وای فای را قطع کنند».


«لا تویا کانترل» شهردار نیو اورلئان

به گفته شهردار بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا، همه وبسایت‌ها در نیو اورلئان تا زمان رفع مشکل ناشی از حمله سایبری، مسدود و بسته خواهند بود.

کانترل همچنین در یک کنفرانس خبری حضور یافت و  اعلام کرد، سیستم‌های رایانه‌ در این شهر هدف حملات «ویروس‌های باج‌افزار» قرار گرفتند.

باج‌افزارها، گونه‌ای از بدافزار هستند که دسترسی به سیستم را محدود می‌کنند و عامل ایجادکننده آن برای برداشتن محدودیت، درخواست باج می‌کند.

بنا بر گزارش رسانه‌ها، کارشناسان و ماموران اف‌بی‌آی، سرویس مخفی آمریکا و «گارد ملی آمریکا» در تلاش هستند که به رفع مشکلات و حفاظت از یارانه‌ها در نیو اورلئان کمک برسانند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لوئیزیانا حمله سایبری حمله سایبری آمریکا نیواورلئان اعلام وضعیت اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»

یک مقام اوکراین عصر دوشنبه به وقت تهران از حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی شهر «خارکی‌یف» دومین شهر بزرگ این کشور خبر داد.

به گزارش فارس، حمله هوایی روسیه به دومین شهر بزرگ اوکراین به زیرساخت‌های پخش تلویزیونی اصابت کرد و باعث اختلال در سیگنال رسانی شد.

«اوله سینیهوبوف»، فرماندار منطقه گفت: «در حال حاضر، وقفه‌هایی در سیگنال تلویزیونی وجود دارد. این حادثه تلفات جانی نداشته است».

کارکنان تلویزیون این شهر هنگام هشدار حمله هوایی در پناهگاه بودند.

۱۲ کانال تلویزیونی اوکراین، پخش خود را در ۱۷ آوریل به این سو در پی حمله روسیه اوکراین متوقف کردند.

روسیه تاکنون واکنشی در این زمینه نشان نداده است.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» یکشنبه نوشت، پس از تجزیه و تحلیل وضعیت دشوار اوکراین در میدان جنگ با روسیه و پیشرفت‌های اخیراً نیرو‌های مسلح روسیه این کشور بعید است که کمک ۶۱ میلیادر دلاری آمریکا به کی‌یف، مواضع نظامی این کشور را در میدان جنگ با روسیه را تغییر دهد.

به نوشته این روزنامه، بسته جدید کمک‌های آمریکا تنها به نیرو‌های مسلح اوکراین کمک می‌کند تا از حمله ارتش روسیه جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ببینید | حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟