Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران؛ مصطفی داننده- «سورپرایز» را "شگفتانه" معنا کرده‌اند. کاری که باعث غافلگیری می‌شود. بر اساس این معنا همه آنهایی که خبر داشتند آذری‌جهرمی قرار است روز پنجشنبه سورپرایز کند، منتظر یک "شگفتانه" بودند: رفع فیلتر تلگرام یا توییتر، به سامان شدن میزان حجم مصرفی یا حتی خدای ناکرده "ملی‌شدن" اینترنت!

وزیر اما بعد از یک هفته حدس و گمان در مورد خبر غافلگیر کننده خود خیلی رسمی نوشت:«شرکت ملی پست ایران به توانمندی حمل و‌نقل بسته‌های پستی با استفاده از پهپاد مجهز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای اندکی دارای چنین توانمندی هستند.»

مجهز شدن شرکت پست ایران به پهپاد خبر خوبی است. دست شما درد نکند؛ اما این خبر برای مردم سورپرایز نیست.  پست آقای وزیر در توییتر مثل آب یخی بود که روی سر مردم ریختند.

آذری جهرمی با این کار هم اعتماد مردم را به خود زیر سوال ببرد، هم باعث شد چنین خبر خوبی که کمکی به مردم است در سایه حاشیه‌ها دفن شود.

کار وزیر مثل کسی بود که داد می‌زنند آهای مردم خبر خوبی برایتان دارم بعد مردم می‌گویند چه خبری؟ می‌گوید این  جمعه تعطیل هستید!!

به آنهایی که منتظر خبر وزیر بودند بعد از خواندن این شگفتانه، حسِ  جلوی دوربین مخفی بودن دست داد. انگار وزیر به آنها گفته است "شما جلوی دوربین مخفی هستید، لطفا لبخند بزنید".

به همین راحتی است که اعتماد مردم به مسؤولان کم می‌شود. به کار بردن اشتباه یک واژه در جایی نادرست باعث به وجود آمدن این همه حواشی شد. وزیر فعال در فضای مجازی به راحتی می‎‌توانست بگوید در مورد پست برای مردم خبرهای خوب دارم.

وزیر و دیگر مسؤولان باید بدانند که مردم در سیل این همه مشکلات دیگر حوصله سرکار گذاشته‌شدن را ندارند. واقعا حس مردم این است که سرکار گذاشته‌شده‌اند. کافی است سری به کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی وزیر ارتباطات بزنید.

واقعا هرچه فکر می‌کنم در مورد این رفتار وزیر به نتیجه‌ای نمی‌رسم. با خود می‌گویم، وزیر مگر مشاور ندارد؟ چرا مشاوران او این نکات را به آذری جهرمی تذکر ندادند. نکند خدای ناکرده مشاوران او هرچه را وزیر بگوید تایید می‌کنند. مثلا وزیر می‌گوید ماه صبح‌ها طلوع می‌کند و خورشید شب‌ها در می‌آید و مشاوران هم می‌گویند احسنت! اتفاقا ما دیشب زیر نور خورشید قدم زدیم!

الان خیلی از مردم به این نتیجه رسیده‌اند که مسؤولان کشور اگر حرف نزنند یا کاری نکنند بهتر است. واقعا جالب است بخشی از مردم نگران سورپرایز وزیر ارتباطات بودند.

نمی‌دانم آذری جهرمی نظرات مردم را در شبکه‌های اجتماعی‌اش می‌خواند یا نه؛ اما ای کاش همه آنها را بخواند و به دیگر مسؤولان نشان بدهد تا آنها ببیند مردم چقدر نگران وضع زندگی خود با توجه به مدیریت کشور هستند.

مردم می‌ترسند تصمیمات جدید مسؤولان باری بر دوش آنها باشد. مثلا قیمت دلار را گران کند. دلار هم که گران شود همه چیز این کشور گران می‌شود حتی آنهایی که هیچ ربطی به دلار ندارند.

____________________________

بیشتر بخوانید:

سورپرايز آذری جهرمي: شركت ملي پست، به سيستم پهپادی مجهز شد (+فیلم)

رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد

آذری جهرمی: اعتبارات موردنیاز شبکه ملی اطلاعات در بودجه 99 پیش بینی شود

___________________________

لینک کوتاه: asriran.com/002wzv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آذری جهرمی اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اژه ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید

به گزارش قدس آنلاین، امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق» عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیر بودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلّیِ قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود؛ لهذا به سهم خود مجدداً از سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنین را شاد کردند، سپاسگزاریم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضائیه، گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه از سمت خود در این مسؤولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیثِ عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده قوه قضائیه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل می‌باشد.

وی سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسؤولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشأ اثر بود، به گونه‌ای که مسؤولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

رئیس عدلیه در ادامه این نشست با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده‌ی تحول و تعالی قضائی و تشریح فرآیند تدوین آن، اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضائی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحبنظران در داخل و خارج از قوه قضائیه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای همه حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسؤولان و مدیران در دستگاه قضائی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند. همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات در ادامه نشست امروز، به کلیه مقامات و مسئولان قضائی در سراسر استان‌ها دستور مؤکد داد که در همکاری با مقامات و مسؤولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش نه صرفاً پیشرفت معمولی باشیم.

رئیس دستگاه قضا در همین راستا تصریح کرد: بالطبع هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشند؛ مسؤولان قضائی استان‌ها با همکاری مسؤولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصای این مسائل و مشکلات، در جهت رفع آنها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را اتخاذ نمایند و چنانچه نیاز دارند تا ما از مرکز و ستاد، اختیاری را به آنها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت به ما اعلام دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست امروز، خطاب به همه مقامات و مسؤولان قضائی در سراسر کشور دستور داد که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ نمایند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارند.

رئیس قوه قضائیه در پایان بخش نخست سخنانش در نشست امروز خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مسؤولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم. ما ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و امسال نیز قطعاً همینطور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • اژه ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود