Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@21:04:05 GMT

مشکل استراماچونی حل شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۶۹۳

مشکل استراماچونی حل شد!

خرداد: ظاهرا مشکل استقلال و استراماچونی برطرف شد و مطالبات استراماچونی به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط آقای استراماچونی را داده است.
به گزارش خرداد به نقل از شفقنا ورزشی پیش از این اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست استقلال هم گفته بود : آندره‌آ استراماچونی حساب جدیدی را باز کرده و پول او دوشنبه صبح به این حساب واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون ما به تعهدات‌مان عمل کردیم، به احتمال زیاد استراماچونی به ایران برمی‌گردد. باید از زحمات سنگین آقای عراقچی، معاون وزارت امور خارجه تشکر کنیم.
ورزش از نگاه دو بانک سپه رم از استراماچونی امضا گرفت و او ۱۵۹ هزار یورو را دریافت کرده است.
تصویر رسید پول واریزی به حساب استراماچونی (۱۵۹۵۴۱ یورو) توسط بانک سپه شعبه شهر رم ایتالیا در زیر آمده است.پول قاعدتا باید دوشنبه به حساب استراماچونی بنشیند.

بدین ترتیب استراماچونی از دریافت پولش آگاه شد. احتمالش وجود دارد که پول دوشنبه به حساب او بنشیند که قاعدتا این دیگر مهم نیست، مهم این است که او مطلع شده که پرداخت از ترکیه به ایتالیا "واقعا انجام شده است” و این همان ضمانتی بود که استرا میخواست.
در شرایطی که تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین بوشهر می رود اما آندره آ استراماچونی به این مسابقه هم نرسید.ظاهرا سرمربی تیم استقلال صبح امروز(شنبه) قرار است نشستی را با امیر سلطانی در رم برگزار کند و پس از اینکه از وصول مطالباتش مطمئن شد به تهران برگردد.به این ترتیب به احتمال فراوان استراماچونی روز دوشنبه به تهران سفر خواهد کرد.
استراماچونی ترکیب استقلال را برای بازی امروز مشخص کرد:
استراماچونی که در روزهای گذشته بارها تمایلش را برای حل مشکلات و بازگشت به استقلال اعلام کرده بود، در روزهای گذشته با بازیکنان تیمش در ارتباط بوده و تفکراتش را برای این بازی منتقل کرده و حتی ترکیب تیمش را نیز مشخص کرده است.
در روزهایی که سرمربی استقلال در ایتالیا حضور داشت، برنامه‌های تمرینی وی از طریق صالح مصطفوی و وریا غفوری در زمین اجرا می‌شد و بازی امروز نیز با تفکرات ایتالیایی انجام می‌شود.
ترکیب احتمالی : سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.
منبع:شفقنا ورزشی برچسب ها: استراماچونی ، استقلال ، شاهین

منبع: خرداد

کلیدواژه: استراماچونی استقلال شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم حل شد و پس از مکاتبه با AFC دیگر حرف و حدیثی باقی نمانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی در مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: امیدواریم که در آینده اتفاقات خوبی برای دو باشگاه رقم بخورد. شأن برگزاری این جلسه در وزارت اقتصاد این است که قرار است یک اتفاقات بزرگی در ورزش ما بیفتد و ورزش را به عنوان یک صنعت نگاه کنیم. در جهان، ورزش چیزی حدود 2 درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و در کشورهای همسایه ما هدف‌گذاری‌شان برای 3 سال آینده 3 درصد است. صنعت ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی جایگاه خودش را در دنیا پیدا کرده است و کشور ما هم نیاز هست که به این سمت حرکت کند و فکر می‌کنم نقطه آغاز این کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

 

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما همیشه در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم، حل شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چک کردیم و این مشکل برطرف شد. اسنادی که داشتیم را برای AFC ارسال کردیم و دیگر حرف و حدیثی باقی نماند. ان‌شاءالله دو باشگاه هم تلاش کنند که بقیه نواقص هم برطرف شود و بتوانند مجوز بگیرند. اینکه هر دو باشگاه  الان در این مقطع واگذار شدند نشان‌دهنده عزم جدی است که نه تنها حل مشکل مجوز بوده بلکه نگاه روبه جلویی وجود داشته است. خوشبختانه این اتفاق مبارک رخ داد و هر دو باشگاه همزمان واگذار شدند که اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اتفاق، ایستگاه آغازی باشد و سرعت پیشرفت فوتبال و ورزش‌مان را بیشتر کند و شاهد پیشرفت ورزش و فوتبال باشیم. جا دارد که از همه همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، آقایان تاج و نبی تشکر کنم. بسیار بسیار پیگیری صورت گرفت تا این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در دو سال اخیر که من مسئولیت گرفته‌ام، هر مدیری که از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌آمد یکی از اولین جلساتش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند. همین الان تا به امروز که این مراسم برگزار می‌شود وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات دیگر است. روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم که استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی بخورد. همه این مسائل حاصل این است که همه دوستان در بدنه ورزش متوجه اهمیت فوتبال و اثرات اقتصادی و اجتماعی فوتبال در نزد مردم شده‌اند، ما هم خوشحال هستیم که در این راه یک نقش کوچک داشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد