Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید مربی واقع‌بینی است و به دنبال خریدهای نجومی در بازار نقل و انتقالات نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین،‌ بعد از به اتمام رسیدن محرومیت چلسی از خرید بازیکن، فرانک لمپارد ابراز امیدواری کرده است بتواند این تیم را برای نیم فصل دوم لیگ برتر تقویت کند.

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی درباره اوضاع نقل و انتقالات این تیم بعد از به اتمام رسیدن محرومیت چلسی از خرید بازیکن گفت: هر روز با مسئولان تیم درباره خرید بازیکن صحبت می کنیم تا بتوانیم تیم را برای آینده تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده تیم به جذب بازیکنان جدید بستگی دارد. ما از همین الان مذاکراتمان را برای خرید بازیکنان جدید شروع کردیم و این موضوع طبیعی است و هر تیمی از الان به دنبال تقویت خود است. 

او در ادامه گفت: اگر من بگویم که ام‌باپه، مسی یا رونالدو را به خدمت بگیریم، مدیران خیلی راحت نظر من را رد می‌کنند. من انسان واقع‌بینی هستم و دوست دارم خریدهایی که انجام می‌دهیم نیز همین‌طور باشد و بتوانیم به اهداف خودمان دست یابیم.

چلسی باید امروز در لیگ برتر برابر بورنموث قرار گیرد و امیدوار است با کسب سه امتیاز جایگاه خود در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان را حفظ کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرانک لمپارد تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم