Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:26:33 GMT

حضور داوطلبان هلال احمر در حوادث آرامش بخش است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۸۱۱

حضور داوطلبان هلال احمر در حوادث آرامش بخش است

به گزارش خبرنگار مهر، رامین معبودی پیش از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با بیان این که آرامش خاطر مردم در حوادث به واسطه حضور داوطلبان هلال احمر است، افزود: در هر حادثه‌ای اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در صف مقدم خدمت به مردم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به اعضای داوطلب خود افتخار کرده و به حضور تک تک آن‌ها می‌بالد، ادامه داد: از همه اقشار جامعه عضو داوطلب جمعیت هلال احمر وجود دارد، از دانش آموز و دانشجو گرفته تا پزشکان، پیراپزشکان، مهندسان و از همه شغل‌ها و در تمامی رده‌های سنی عضو داوطلب داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جایگاه و وزن جمعیت هلال احمر به واسطه حضور داوطلبان است، اظهار کرد: از خودگذشتگی و ایثارگری‌های اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر سبب شده است که این نهاد مردمی و غیردولتی مورد اعتماد مردم باشد.

وی با بیان اینکه خدمات داوطلبانه یکی از اصول هفتگانه اساسنامه جمعیت هلال احمر است، افزود: داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشم داشتی در خدمت مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: وقوع سیل در اوایل سال جاری ۲۴ استان کشور را تحت تاثیر قرار داد و مردم استان اردبیل ۶۵۰ میلیون تومان کمک نقدی به هموطنان سیل زده کمک کردند.

حجت الاسلام سیدعلی فاطمی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: طبق آیات و احادیث ایثارگر به کسی گفته می‌شود که از خودگذشتگی کرده و به دیگران کمک می کنند حتی اگر به زیان خودش باشد.

وی اضافه کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر، ایثارگری کرده و نه تنها از خود مایه می‌گذارند بلکه از مال خود نیز هزینه می‌کنند.

کد خبر 4796932

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر اردبیل امداد رسانی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت