Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه ورزشی معتبر لهستانی گفت: پوریا فیاضی برای تیم والیبال بنجین خوب بازی نکرد و رفتار او هم خوب نبود. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  و به نقل از یک شبکه تلویزیونی معتبر لهستانی، انتقال پوریا فیاضی، ملی پوش والیبال ایران به تیم «ام اس کا بنجین» یکی از خریدای پر سر وصدای ضعیف‌ترین تیم لیگ والیبال لهستان در فصل گذشته پلاس لیگا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاضی 26 ساله با قراردادی یک ساله به تیم بنجین پیوست تابا کیفیتی که داشت، وضعیت تیم جدیدش را در جدول پلاس لیگا بهتر کند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

مشکلات فیاضی از همان ابتدا شروع شد. او با تاخیری 2 هفته‌ای به خاطر مشکلات ویزا وارد لهستان شد و در اولین بازی مقابل «زاویرچه» به میدان رفت. او در نهایت 6 بازی برای تیمش انجام داد و در محیطی پر از شایعه از بنجین جدا شد. جدایی او تنها مشکل تیم بنجین نبود، بازیکن کانادایی این تیم هم به خاطر مصدومیت کمر، قراردادش را فسخ کرد.

یکی خبرنگار لهستانی نیز در مورد شرایط تیم بنجین گفت: جدایی بازیکن کانادایی از تیم بنجین برای جاکوب بدناروک، سرمربی این تیم اصلاً خوشایند نبود. بدناروک در فصل جاری پلاس لیگا با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و شرایط خوبی ندارد. با این شرایط، پوریا فیاضی هم از تیم جدا شد و  هیچکس از پیوستن او به تیم شهر ارومیه در لیگ برتر ایران تعجب نخواهد کرد. من شنیده‌ام که جای او در تیم ارومیه تضمین و رزرو شده است . این بازیکن هم دوست دارد برای ارومیه بازی کند.

او ادامه داد: فیاضی با شرایط کشور لهستان، خو نگرفته بود. او خودش را در لهستان پیدا نکرد و حس بدی داشت که البته قابل درک است چون فرهنگ دو کشور ایران و لهستان کاملاً متفاوت است. ما باید خوشحال باشیم که میلاد عبادی‌پور و محمد موسوی با خوبی با شرایط منطبق شده‌اند. آنها عملکرد خوبی دارند و وقت خود را با سایر هم‌تیمی‌ها می‌گذرانند اما فیاضی این طور نبود.

لیگ والیبال لهستان| شکست یاران موسوی مقابل یاران فیاضی/ بنجین بالاخره طعم پیروزی را چشید + عکس

خبرنگار لهستانی تصریح کرد: فیاضی برای بنجین خوب بازی نکرد و رفتار او هم خوب نبود. منزل بدناروک، سرمربی تیم و فیاضی، نزدیک هم است. وقتی بدناروک از منزل خارج می‌شد تا برای تمرین به باشگاه بیاید، فیاضی را دیده که با چمدان‌هایش منتظر ماشین برای ترک خانه و رفتن به فرودگاه بوده است. او از این طریق متوجه شده که فیاضی باشگاه را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هتل وان فوریه 2024

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت هتل وان در مقایسه با هتل‌های داخلی نه تنها گرانتر نبوده بلکه در برخی موارد ارزان‌تر نیز خواهد بود. بنابراین با کمی مدیریت هزینه‌ها می‌توانید یک سفر عالی با بودجه‌ای مناسب کشور زیبای ترکیه داشته باشید.

آشنایی با هتل‌های وان و قیمت رزرو آن‌ها

در چند سال گذشته وان نسبت به قبل تغییرات بسیاری داشته و هتل‌ها، مراکز خرید و مجتمع‌های تفریحی بسیاری در آن ساخته شده است. از این رو شما برای سفر به این شهر مشکل چندانی برای رزرو هتل نخواهید داشت. در ادامه با تعدادی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های وان آشنا خواهیم شد.

هتل الیت ورد وان

هتل الیت ورد وان یکی از هتل‌های پنح ستاره در این شهر است که هزینه رزرو آن از شبی حدود پنج میلیون تومان آغاز می‌شود. هتل 230 اتاق و واحد اقامتی دارد که می‌توانید متناسب با تعداد نفرات خود ان‌ها را انتخاب کنید. تمامی اتاق‌های هتل عایق صدا دارد تا شما نهایت سکوت و آرامش را در زمان اقامت خود تجربه کنید. استخر سرپوشیده، حمام ترکی، مرکز سونا، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، فروشگاه‌های متعدد و همکاری با پرسنلی حرفه‌ای و دوره دیده از امکانات این هتل به شمار می‌رود.

هتل دابل تری بای هیلتون

یکی دیگر از هتل‌های عالی و درجه یک در وان با پنج ستاره هتل دابل تری بای هیلتون است. این هتل تنها چند قدم با دریاچه وان فاصله داشته و اتاق‌های آن چشم انداز بسیار زیبایی دارند. همچنین رستوران بین المللی و کافه 24 ساعته هتل به شما این امکان را می‌دهد غذاهای ترکی، ایتالیایی، فست فود یا میان وعده‌هایی لذیذ نوش جان کنید. می‌توانید خودرو بدون راننده اجاره کنید و خودتان در شهر رفت و آمد کنید. فضای سبز زیبا، آرایشگاه، پارکینگ رایگان، استخر، سونا، صرافی و وسایل بدنسازی از امکاناتی است که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت هتل وان تری بای هیلتون از شبی حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل گرند وان

هتل گرند وان یک هتل سه ستاره است که درکنار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، اقامتی آرام و لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. هتل یک رستوران آلاکارته و یک بار 24 ساعته دارد تا شما برای سرو غذا یا نوشیدنی نیازی به خروج از هتل نداشته باشید. اگر سفر شما به وان یک سفر کاری است، این هتل با امکاناتی مانند سالن کنفرانس مجهز به تمامی تجهیزات می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل از جمله اتاق‌های هتل است که می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

از جمله امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان پر سرعت، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات مخصوص معلولین و صندوق امانات اشاره کرد. هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی حدود دو میلیون تومان آغاز می‌شود.

رزرو هتل وان اینترنتی

هیچ چیز مانند یک محل اقامت بد نمی‌تواند شیرینی سفر را به کام شما تلخ کند. از این رو سعی کنید قبل از آغاز سفر محل اقامت خود را رزرو کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید. اگر فکر می‌کنید رزرو هتل در وان و پرداخت قیمت هتل وان کار سخت و پیچیده‌ای است، سخت در اشتباه هستید.

با کمک سایت علی بابا شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین هر هتلی در شهر وان را انتخاب کرده، هزینه یک شب اقامت آن را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و آن را رزرو کنید. رزرو هتل در وان نیز مانند هتل‌های داخلی انجام می‌شود. شما در علی بابا می‌توانید هتل‌های موجود در وان به همراه امکانات و ویژگی‌های هرکدام را بخوانید. هتل مورد نظرتان را برای اولین روز سفر انتخاب کرده و رزرو کنید. هزینه رزرو با کارت بانکی و با تومان پرداخت می‌شود و شما نیازی به جابه‌جایی و انتقال پول از تومان به لیر نخواهید داشت.

کد خبر 846937 برچسب‌ها بازار خودرو

دیگر خبرها

  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • بازرسان اعماق دریا
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد