Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@13:22:35 GMT

گزارش | یکپارچه سازی سیاست های پژوهش ، وظیفه پژوهشگاه دانشگاه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۸۳۸

اولین جلسه شورای عالی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد. در این نشست دکتر طهرانچی وظیفه اصلی پژوهشگاه دانشگاه را یک پارچه سازی سیاست های پژوهش دانست .

349 / 349 دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز دکتر طهرانچی پژوهش هفته پژوهش دانشجو .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز دکتر طهرانچی پژوهش هفته پژوهش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و مشارکت بسیج اساتید واحد‌های نراق و دلیجان نشست فرهنگی با عنوان «وعده صادق: شکست استکبار از طبس تا نوآتیم» با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های شرق استان مرکزی در این نشست ضمن تبریک حرکت اخیر سپاه که موجب خرسندی دل‌های مستضعفین جهان شد، به واقعه طبس اشاره و آن را واقعه حیرت‌انگیزی توصیف کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام به بیان خصائل و کرامات آن حضرت پرداخت.

علی ضباغیان عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم به نقش قدرتمند رسانه‌ها در سیاست امروزی جهان به‌خصوص در واقعه اخیر حمله موشک‌های سپاه به پایگاه نوآتیم اشاره کرد که ابتدا رسانه‌های صهیونیستی ادعای انهدام ۹۹ درصد از موشک‌ها را داشتند، اما گزارش‌های زنده‌ منتشره در فضای مجازی به‌واسطه تلفن‌های همراه موجب تغییر در ادعای رسانه‌های صهیونیستی شد.

سعید شریعتی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم با بیان بحث انتخاب بین آزادی و آزادگی، مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی را مصداق آزادگی آنان دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است