Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@19:33:58 GMT

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۸۴۸

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز شنبه، بیست و سوم آذر ماه گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از شهید ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از پیامبر (ص)، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از شهید تیموری و در مسیر جنوب به شمال نواب از قزوین و در مسیر آزادی به شرق قبل از شهیدان با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور افزود: محور جنوب به شمال چمران در دو مقطع از تونل توحید تا گیشا و از حکیم تا همت، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از مسیر شهید گلشن دوست، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از خروجی امام علی (ع)، و در مسیر رسالت به غرب از دنیای نور و در مسیر یادگار به شمال از جلال الدین ال احمدودر مسیر صدر به غرب از کامرانیه در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از صنایع هوایی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک بزرگراه پلیس راهور ترافیک شهر تهران کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان که به دلیل نصب توری بر روی کوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مسدود اعلام شده، به دلیل شرایط جوی آب و هوا لغو انسداد شد.

شایان ذکر است در صورت انسداد مجدد این محور اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

کد خبر 6086127

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نوسازی دیوار‌های صوتی در معابر پرتردد
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است