Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، استقبال گسترده جامعه فرهنگی و کتابخوان کشور از کتاب «نخل و نارنج» به قلم وحید یامین پور، موجب شد تا انتشارات جمکران تصمیم بگیرد پنجاه هزارمین نسخه این کتاب را با تغییرات و اضافاتی در متن و با طرح جلد جدید به بازار کتاب عرضه کند.

در حالی که چاپ اول این کتاب بهمن‌ماه ۹۷ منتشر شده بود در اردیبهشت ۹۸ نسخه‌های چاپ بیست و یکم آن در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین اثر داستانی نویسنده به زندگی و زمانه شیخ اعظم، شیخ مرتضی انصاری و احولات و چگونگی تکوین شخصیت او می‌پردازد و از حیث روایت، روانی قلم، فضاسازی و شخصیت‌پردازی توانسته اوج‌گیری این عالم کم‌نظیر را به شایستگی بازنمایی کند.

نویسنده در این رمان، به جز زندگی شیخ انصاری و تاریخ علمای شیعه به موضوعات دیگر از جمله جنگ‌های ایران و روس، حضور انگلستان در ایران و دوران امپراتوری عثمانی پرداخته است.

نویسنده در صفحه اول کتاب، پیش از شروع متن داستان آورده است: «نخل و نارنج» روایت شور و شوق شیخ اعظم، خاتم‌الفقها و المجتهدین، مرتضی انصاری است که همچنان به‌عنوان نگین درخشان علم و تقوا ستایش می‌شود.

انتهای پیام/

347 / 347 نخل و نارنج وحید یامین‌پور کتاب جمکران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نخل و نارنج وحید یامین پور کتاب جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران

با توجه به اینکه زمان اکران فیلم مست عشق ۲۹ فروردین اعلام شده بود با اعلام دفتر پخش به تعویق افتاد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ فیلم سینمایی مست عشق، آخرین ساخته حسن فتحی که با جمعی از بازیگران  ایرانی و ترک تولید شده است، قرار بود از فردا (29 فروردین ) روی پرده اکران برود که با اعلام دفتر پخش به تعویق افتاد. گویا قرار است نسخه تازه‌ای از این فیلم برای اکران ارائه شود. این فیلم روی سامانه شناسا برای استفاده سینما‌ها هم بارگذاری شده بود که با اعلام دفتر پخش از روی این سامانه هم حذف شد.

در ابتدا قرار بود فیلم در عید فطر روی پرده سینما برود اما به دلیل اینکه طرف ترکی هنوز فیلم را اکران نکرده بود یک هفته به تعویق افتاد تا اکران همزمان داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • کتاب «فهرست نسخه‌های خطی مشاهیر جرجان» روانه بازار نشر شد
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود