Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:41:20 GMT

۲۵ نامزد انتخابات مجلس در مازندران انصراف دادند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۰۷۷

۲۵ نامزد انتخابات مجلس در مازندران انصراف دادند

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در استان گفت: ۲۵ نامزد انتخابات مجلس در مازندران انصراف دادند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسین حسن‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران اظهار داشت: مجموع کل نامزدهای استان با احتساب 25 نفر انصرافی تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در مازندران به 393 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از حیث تعداد نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم، 37 درصد رشد داشتیم و نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت نامزدها در هیئت‌های اجرایی در حال انجام شدن است، تصریح کرد: صلاحیت نامزدها در هیئت اجرایی به اطلاع نامزدها تا 27 آذر اعلام می‌شود.

حسن‌نژاد با بیان اینکه نامزدهای رد صلاحیت شده 4 روز فرصت اعتراض دارند، افزود: مدیران از امکانات دولتی بر له یا علیه نامزدها استفاده کنند با آنان برخورد می‌شود.

امام جمعه گرگان: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس بسیار ارزشمند و سرنوشت‌ساز استامام جمعه زنجان: تا به امروز از هیچ فرد و جناحی در انتخابات مجلس حمایت نکرده‌‌ام‌‌196 نفر در 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

وی با اعلام اینکه رصد هزینه‌های انتخاباتی به صورت قانون باید پیاده‌سازی شود و هیئت‌های اجرایی و نظارت و دستگاه‌های مسئول بر وسع و توان خود رصد هزینه تبلیغاتی نامزدها انجام می‌شود، تصریح کرد: هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها رصد و در صلاحیت افراد اثرگذار است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران با اذعان به اینکه پس از اجرای طرح مدیریت سوخت، نظارت خوبی بر بازار انجام شده است، گفت: تقریبا رشد قیمت‌ها با افزایش قیمت در بازار تقریبا کند بوده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه افزایش چندین برابری برخی اقلام کالایی را قبول داریم، افزود: این افزایش قیمت در برخی کالاهای اساسی نظیر گوجه فرنگی به واسطه اینکه از فصل برداشت آن گذشته وجود داشته است.

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد