Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@14:21:00 GMT

۲ روش تهیه میوه خشک برای شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۱۷۴

۲ روش تهیه میوه خشک برای شب یلدا

برای شب چله امسال به راحتی میوه خشک درست کنید
روش اول خشک کردن میوه برای شب یلدا

هر نوع میوه‌ای را به دلخواه پس از شستشو و هر کدام که می‌شود با پوست نیز مصرف کرد را برش داده و حلقه حلقه کنید و بر روی فویل یا سینی که روی شوفاژ یا فن قرار داده اید پهن کنید. از یک پارچه‌ی تمیز و سفید استفاده کرده و روی آن‌ها را بپوشانید تا نور مستقیم به آن‌ها نرسد که اگر شوفاژ یا فن در جای تاریکی باشد بهتر بوده و نیازی به پارچه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پس از یک روز برای جلوگیری از چسبیدن میوه‌ها به فویل یا سینی آن‌ها را بر گردانده و جابه جا کنید تقریبا با این روش پس از سه تا چهار روز میوه‌های خشک شما آماده خواهند بود.

روش دوم خشک کردن میوه برای شب یلدا

میوه‌های شسته و آماده شده را بر روی سینی یا روی پارچه‌ی سفید تمیزی که روی یک میز یا سطحی که از زمین بالا‌تر است پهن کرده اید بریزید و در جایی کاملا خشک و تاریک قرار دهید و باز پس از یک روز آن‌ها را برگردانده و جابه جا نمایید. در این روش که طبیعی‌تر و بهتر است، بین ۷ تا ۸ روز طول می‌کشد تا میوه‌های شما خشک و برای مصرف آماده شوند.     منبع:زندگی آنلاین

منبع: پارسینه

کلیدواژه: میوه خشک خشک کردن میوه میوه خشک کن میوه خشک خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به عزم شهرداری برای حمایت از مشاغل خانگی گفت: آسیب‌شناسی و بهبود شرایط بازارچه‌های مشاغل خانگی از برنامه‌های سازمان در سال جاری است.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم یکی از اقدامات موفق سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم را حمایت از مشاغل خانگی عنوان و اظهار کرد: حمایت از مشاغل خانگی یکی از تکالیفی است که وزارت کشور بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و ماده ۱۱ قانون ساماندهی مشاغل خانگی بر عهده شهرداری‌ها گذاشته است.

وی افزود: بر اساس همین تکلیف قانونی و حمایت شورای شهر قم توانستیم بازارچه‌های دائمی عرضه تولیدات مشاغل خانگی را در قم راه‌اندازی کرده و تجربه موفقی در این حوزه کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: برای بهبود شرایط و ارتقا بازارچه‌ها قرار است آسیب‌شناسی با کمک کسانی که در این غرفه‌ها مستقر هستند انجام شود و برای سال جاری به‌صورت جدی‌تری این مسئله در شهرداری دنبال خواهد شد.

صادقی‌امینی از برپایی دو غرفه از شب یلدا خبر داد و گفت: در نظرسنجی که انجام شده است مردم از عملکرد بازارچه‌ها رضایت داشته‌اند، همچنین فروشندگان نیز که مجوز مشاغل خانگی دارند، از برپایی غرفه‌ها راضی بودند.

کد خبر 745510

دیگر خبرها

  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • این میوه کمبود‌های بدن را جبران می‌کند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟‌
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • برداشت ملون از مزارع دشتستان
  • ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • برای خوش اندام شدن این نکات را رعایت کنید