Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی فرخی روز شنبه در جلسه رفع موانع و مشکلات حوزه کاداستر و اخذ اسناد تک‌برگی اراضی ملی، اظهار داشت: در نقاط شمیم برای انجام مراحل کاداستر اراضی با مشکلاتی مواجه بودیم که اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، برای همکاری با اداره کل منابع طبیعی در این حوزه قول مساعد دادند.

وی افزود: همچنین مقرر شد اداره کل ثبت اسناد و املاک علاوه بر همکاری و تعامل در نقاط شمیم و نقاط برداشت حدود ثبتی، نیروهای خود را جهت رفع مشکلات این حوزه و همکاری با کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان آموزش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تعامل و هم‌اندیشی بین این ۲ اداره کل، اجرای طرح کاداستر اراضی در استان از رشد مطلوبی برخوردار شود.

وی با بیان اینکه عملیات کاداستر در حدود ۸۰ هزار هکتار از اراضی استان زنجان اجرا شده است، گفت: اسناد این زمین‌ها در حال صدور بوده و همچنین عملیات کاداستر در ۲۰۰ هزار هکتار نیز در دست انجام است.

رییس اداره ممیزیِ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: کاداستر به نظامی اتلاق می‌شود که هدف از آن تعیین محدوده‌های مالکیتی به همراه اطلاعات حقوقی مرتبط به هر ملک بوده و مشخصه‌های زمین مانند اندازه، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی و یا حقوقی به نقشه بزرگ‌مقیاس، اضافه می‌شود.

برچسب‌ها اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان كاداستر اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كاداستر اراضی کشاورزی كاداستر اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عبداله غلامپور اظهار کرد: به منظور ثبت مالکیت و سند دار کردن اراضی از سوی مدیریت جهاد کشاورزی تنکابن در سال گذشته هزار و ۱۵۵ فقره سند مالکیت برای ۲۲۶ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن ادامه داد: صدور این اسناد مالکیت بر اساس قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی فاقد سند رسمی و با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک و بررسی‌های بعمل آمده توسط این مدیریت انجام می‌شود.

وی گفت: طی این مدت هزار و ۸۶۹ مورد جوابیه استعلام نقل و انتقال از دفاتر اسناد رسمی، ۲۰۱ مورد به مساحت ۴۱ هکتار نظارت بر مجوز‌های تبصره یک ماده یک و ۱۴۸ مورد به مساحت ۴۴ هکتار نظارت تبصره ۴ ماده ۱ توسط کارشناسان اراضی این شهرستان انجام شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • تحقق ۷۶ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی استان یزد
  • یزد، پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • تشکیل بیش از ۶ هزار پرونده قاچاق چوب / ۲۲ هزار هکتار از اراضی ملی خلع ید شد
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور/ اتمام طرح در سال جاری
  • بازگشت ۲ هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت المال
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن