Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق، فردا یکشنبه همزمان با آغاز هفته پژوهش در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق، فردا یکشنبه همزمان با آغاز هفته پژوهش در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود. این جشنواره با مشارکت وزارت نیرو، شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی این وزارتخانه و با حضور ذی‌نفعان صنعت آب و برق اعم از حوزه‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، شرکت‌های فناور نوپا و استارتاپ‌های فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه توانمندي‏‌هاي پژوهش و فناوري صنعت آب و برق، شناخت چالش‌ها و نيازهاي صنعت آب و برق، فراهم‌سازي بستر ارتقاي فعاليت‌هاي پژوهش و فناوري و آمادگي براي استقرار زيست بوم نوآوري نيرو، تقدير از برگزيدگان پژوهش و فناوري و بهره‏‌گيري از ظرفيت‌هاي علمي، فني و اجرايي کشور از اهداف برگزاری این رویداد است.   بر اساس این گزارش، برگزاری نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش و فناوري، اولین جشنواره دارایی فکری بانوان صنعت آب و برق، نمايشگاه توانمندي‌ شرکت‌هاي دانش‌بنيان، نشست‌هاي علمي و تخصصي، ايده‌هاي نوآورانه و تقدير از برگزيدگان از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد به‌شمار می‌آید.
همچنین برپایی کریدور فن بازار و کارگاه‌های تبدیل ایده به پدیده، فناوری از عرصه تا عرضه و برگزاری نشست‌های تخصصی آب و برق از دیگر برنامه‌های این رویداد است.
این گزارش حاکی است، در این رویداد از پروژه‏‌هاي پژوهشي برگزيده، شركت‏‌هاي فعال در پژوهش و فناوري، پژوهشگران برگزيده، ایده‌‏هاي برتر و بانوان برگزيده تقدیر به‌عمل خواهد آمد. پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد قرآن کریم اجلاس نماز سامانه فهما مسابقات قرآنی قرآن شیراز صنعت آب و برق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت سبحان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد ۱۳۸ ایده شرکت داشته‌اند که پس از داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد راه یافتند.

دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول و نحوه ارائه خود در روز اختتامیه متمرکز هستند.

وی ابراز کرد: اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب روز ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و صاحبان ایده و کسب و کارها در صورت کسی امتیازهای لازم می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری بهره ببرند.

گفتنی است، رویداد استارتاپی شتاب با راهبری پارک علم و فناوری قم و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود و هدف از آن افزایش سهم ورود دانشجویان به کسب و کارهای دانش‌بنیان است.

یادآور می‌شود، رویداد شتاب در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق برگزار شد ضمن اینکه برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی و قرارگرفتن در اولویت جذب مرکز نوآوری پارک علم و فناوری از حمایت‌های دیگری چون آموزش و مشاوره، اخذ تسهیلات تجاری‌سازی ایده و امکانات مورد نیاز برای تیم‌سازی و رشد ایده نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6088767

دیگر خبرها

  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت