Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نمایشگاه گام دوم انقلاب اسلامی و ناجا»در حوزه های دانش و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و سبک زندگی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با هفته پژوهش «نمایشگاه گام دوم انقلاب اسلامی و ناجا»امروز (23 آذر)در حوزه های دانش و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و سبک زندگی با حضور مسئولان ارشد استان و رؤسای دانشگاه ها افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای برنامه هایی که ناجا برای تحقق بیانیه گام دوم دارد برپا شده و شامل هرکدام از مجموعه های ناجا براساس شاخص هایی که مشخص شده و عبرت آموزی و اقداماتی که قبل از این 40 سال داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: پلیس علاوه بر اینکه درون خود را برای اجرای احکام و توصیه رهبری در گام دوم انقلاب باید آماده کند، باید زمینه را برای سایر سازمان ها و نهاد ها و مشارکت مردم در تحقق گام دوم فراهم کند لذا این نمایشگاه را تدارک دیدیم که هم سازمان ها و مسئولین بازدید کنند که ببینند چه نقشی می توانند داشته باشند.

 

وی بیان کرد: ناجا با شعار «حساس سازی و مسئول سازی در جامعه» به دنبال این است بتواند در شاخص مطالبه گری خود ناجا گام برداریم و پلیس برای رسیدن به پلیس در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید نقش خود را در درون و در جامعه ایفا کند و ارتقا دهد و گام های استواری بردارد که شاهد امنیت و آرامش باشیم.

محمد جواد فدایی هم با بیان اینکه ناجا در بخش های مختلف، برنامه هایی برای تحقق این بیانیه دارد که برنامه 40 سال دوم انقلاب است، افزود: پیش بینی های خیلی خوبی در این راستا انجام و برنامه های خوبی تنظیم شده که امیدوارم با انجام این برنامه ها شاهد پیشرفت روز افزون برنامه های امنیتی در جامعه باشیم.

 

استاندار کرمان در ادامه در خصوص نقش و کمک سازمان ها و نهادها به ناجا در راستای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در توسعه نظم و امنیت عمومی، گفت: در این برنامه ها نقش سایر دستگاه ها نیز مشخص شده که باید هماهنگی لازم انجام شود تا وظایف و نوع همکاری دستگاه ها با ناجا این همکاری صورت گیرد لذا اگر براساس همین برنامه ای که تنظیم شده پیش برویم و گزارش های دوره ای هم تهیه شود همکاری دستگاه ها اجرایی نیز می تواند کمک کند.

 

فدایی بیان کرد: بیانیه گام دوم در واقع برنامه 40 ساله دوم انقلاب است و از ناجا تشکر دارم که به موقع به این بیانیه پرداختند و برنامه ای تنظیم کردند؛ امیدوارم دیگر دستگاه های اجرایی متناسب با وظایفی که دارند به این بیانیه توجه  و برنامه اجرایی خود را تنظیم کنند و ما شاهد تحقق هر چه بیشتر این بیانیه باشیم.

 

گفتنی است، این نمایشگاه در 8 بخش طراحی شده که بخش اول آن دبیرخانه و وظایف آن و براساس 7 گام بیانیه، 7 غرفه مجزا دارد؛ این نمایشگاه از امروز (۲۳ آذر) به مدت یک ماه در ساعت اداری و در دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان واقع در پل فجر(تقاطع فرهنگیان) جنب یگان ویژه دایر و بازدید برای عموم آزاد است.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم اجلاس نماز مسجد سامانه فهما مسابقات قرآنی قرآن شیراز بیانیه گام دوم دفتر تحقیقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران