Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز  فرمانده انتظامی البرز از کشف سه میلیارد تومان لوازم آرایشی قاچاق در استان خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره آگاهی استان البرز در پی گزارشی مبنی بر دپو مقادیر زیادی لوازم آرایشی قاچاق و ملزومات تهیه لوازم آرایشی در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی اشتهارد با حکم قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد:  در بازرسی از محل مورد نظر یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۴۳۹ عدد لوازم آرایشی قاچاق به  ارزش سه میلیارد تومان کشف شد که در این زمینه  دو نفر نیز دستگیر و پرونده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز شد.

محمدیان تاکید کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب عزم جدی دارد و قاطعانه با برهم زنندگان بازار برخورد خواهد شد.

 وی ادامه داد: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان درحال اجرا است.

وی اظهار داشت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی شامگاه دوشنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و سوخت که با ریاست وزیر کشور و حضور ویدئو کنفرانسی استانداران برگزار شد، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار کرد: مرزهای طولانی دریایی هرمزگان کار مقابله با قاچاق را دشوار کرده است و از این حیث کنترل مرزها در استان هرمزگان نیاز به تجهیزات ویژه‌ای دارد.

وی افزود: عدم وجود مرز زمینی در هرمزگان نیاز استان را به تجهیزات الکترواپتیک بیشتر کرده از این رو انتظار داریم اعتبارات مناسبی برای مجهز کردن استان به این نوع از تجهیزات درنظر گرفته شود.

دوستی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان‌کرد: برای کنترل قاچاق سوخت و مقابله با بارنامه‌های سوری ضرورت دارد طرح صدور بارنامه‌های برخط در کشور اجرا شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: تکمیل سامانه‌های سیپاد و سپهتن جهت کنترل مصرف سوخت بر اساس پیمایش و همچنین الزام نیروگاه‌های کشور برای اتصال به خطوط لوله گاز از راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از قاچاق سوخت است.

کد خبر 6079225

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • اثرات جبران ناپذیر افراط در استفاده از رژ لب
  • درآمد حاصل از افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی نصف می‌شود