Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:30:00 GMT

زرینچه:منافعی ندارم و برای همیشه از استقلال رفتم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۵۹۳

سرپرست مستعفی تیم استقلال گفت: من برای همیشه از استقلال رفتم و، چون به دنبال منافع در این باشگاه نیستم برای برگشتن دست و پا نخواهم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد زرینچه در خصوص شایعاتی که پیرامون حضورش روی نیمکت استقلال در بازی امروز مطرح شده است اظهار داشت: این خبر صحت ندارد. برای همیشه از استقلال رفته‌ام و آن‌هایی که علیه من شعار دادند را به خدا واگذار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خودم شخصیت دارم و هرگز زیر بار حرف زور نمی‌روم. تیم در صد جدول است، ولی آقایان شعار دادند حیا کن و رها کن. وقتی تیمی به موفقیت رسیده یعنی همه عواملش زحمت کشیده‌اند، ولی یک عده با اهداف خاص شعار‌هایی دادند که من از استقلال بروم. اشکلی هم ندارد می‌روم، ولی آن‌ها یادشان باشد به استقلال خیانت کرده‌اند.

سرپرست مستعفی استقلال در ادامه تصریح کرد: از جیبم برای استقلال هزینه کردم، ولی به جای تشکر فحش خوردم. منتی هم بر سر کسی ندارم اگر این کار را کردم برای تیمی که عشق دوران جوانی‌ام بوده است. منفعتی ندارم که برای برگشت به استقلال دست و پا بزنم. از این بی مهری‌ها زیاد دیده بودم، ولی این بار برایم فرق می‌کرد. یادتان باشد نه امروز بلکه برای همیشه از استقلال رفتم، رفتم تا آن‌هایی که فکر می‌کنند رفتار‌ها و کارهایشان درست است ادامه بدهند. فقط امیدوارم روزی متوجه شوند چه اشتباهاتی کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 بوریس جانسون زرینچه استقلال حیاکن رهاکن تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هفته فرهنگی شهر اصفهان از سوم تا دهم اردیبهشت با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی» برگزارمی شود.

اجرای موسیقی، تئاتر خیابانی، برنامه تاریخ شفاهی، هفته سینمای اصفهان، شهر فرنگ یا برنامه عکس، همچنین آتلیه عکس قدیم، بازی‌های محلی، شهدای شاخص و رادیو چهارباغ در شمار برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان قرار دارد.

پرده‌خوانی، خیمه‌شب‌بازی، نمایشگاه عروسک‌های ملل نیز با هدف آشنایی با فرهنگ و ملل مختلف جزو برنامه‌های این هفته است. در حوزه نشر نیز از کسانی که با این صنعت خدمتی بزرگ به شهر کرده‌اند، تقدیر می‌شود، ضمن اینکه تازه‌های نشر نیز از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

ورزش پهلوانی، زورخانه‌ای، چوگان و پیاده‌روی صبحگاهی جزو برنامه‌های اصلی میدان تاریخی نقش جهان خواهد بود و در ۱۵ منطقه اصفهان نیز ۳۵۰ برنامه متنوعی برگزار می‌شود که مفاخر و مشاهیر، وجه‌تسمیه محلات، برنامه‌های ویژه برای کودک و نوجوان، جشن «نام‌ها و یادها» در محلات مختلف از آن جمله به شمار می‌آیند.

در هفته فرهنگی، جشن روز اصفهان، تخفیف ۵۰ درصدی بلیت موزه‌ها برای شهروندان، معرفی شهدای کمتر شناخته‌شده محلات اصفهان، تقریب مذاهب و همزیستی ادیان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

برپایی جشنواره غذا‌های سالم نیز در ناژوان و هم در چهارباغ جزو برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است. بیش از ۲۵۰ مدرسه نیز در این هفته و با عنوان طرح قاصدک حضور دارند. برای کودکان کلاس‌های چهارم تا ششم ابتدایی، برنامه‌ای موسوم به زنگ انشا و با عنوان «من و اصفهان ۱۴۱۰» برگزار می‌شود.

در این رویداد فرهنگی، سومین دوره جشنواره سابقه نقاشی پوپک نیز در روز نهم اردیبهشت در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • دلایل سرریز کمک‌های غرب به میدان بازی منافعی به نام اوکراین
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • تظاهرات در اسپانیا برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم شناسایی شود
  • پوستر نمایشگاه «دستاوردهای وقف» منتشر شد