Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی با طعنه زدن به کاپیتان تیم ملی پرتغال به تمجید از همنام برزیلی او پرداخت. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ در طعنه زدن و اظهارنظرهای جنجال‌آفرین تبحر خاصی دارد و در این میان برخی مثل پپ گواردیولا در میان مربیان و کریستیانو رونالدو در میان بازیکنان بیشتر هدف طعنه‌‌های او واقع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار هم کریستیانو رونالدو هدف طعنه‌‌های این ستاره سوئدی واقع شده است. او در پاسخ به این سؤال که الگوی او در زمین‌های فوتبال و بازیکنی که بیش از همه قبولش داشته است، گفت: رونالدوی واقعی، رونالدوی برزیلی (نازاریو).  وقتی رونالدو بازی می‌کرد، همه می‌‌خواستند حرکات‌شان را به تقلید از او انجام دهند. سبک بازی او استتثنایی بود. من هم تمام بازی‌هایش را در تلویزیون تماشا می‌کردم. امروزه اما خیلی فوتبال تماشا نمی‌کنم.

در میان بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا هم بازیکنی جز لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، توجه ابراهیموویچ را جلب کرده است: کیلیان امباپه مهاجم جوان پاری‌سن‌ژرمن.

ابراهیموویچ: به زودی در ایتالیا می‌بینم‌تان!/ به تیمی می‌روم که نیاز دارد به روزهای اوجش برگردد

مهاجم تیم لس آنجلس گلکسی که قراردادش با این تیم دو هفته دیگر به پایان می‌رسد، با معرفی کیلیان امباپه به عنوان ارزشمندترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال، گفت: امباپه بازیکنی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. با اینکه الان فقط 19 سال سن دارد اما به یک ستاره تبدیل شده است. امیدوارم که او سخت تلاش و تمرین کند و موفقیت‌هایی که تا به امروز در زمین بازی داشته است را ادامه دهد. اگر فوتبال در سال‌های آتی همچنان برایش جذابیت داشته باشد و او به پیشرفتش ادامه دهد، می تواند موفقیت‌های بیشتر و بزرگتری کسب کند. توصیه من به او این است که با خونسردی به کارش ادامه دهد اما انجام این کار همیشه آسان نیست.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیلیان امباپه کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیلیان امباپه کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ کیلیان امباپه کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟