Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته داوران توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت کمک داور زنجانی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت فدراسیون فوتبال نوشت:کمیته داوران ضمن آرزوی بهبود کامل برای کمک داور شایسته زنجانی شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه موضوع رخ داده برای وی به دلیل چیدمان کمیته داوران بوده است را تکذیب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چیدمان کمیته داوران مثل همیشه براساس عدالت محوری و شایسته سالاری است. آنچه مسلم است هر داوری که توانایی های خود را در امر قضاوت به کمیته داوران اثبات کند همواره به طور مستمر قضاوت خواهد داشت.


لازم به توضیح است، نامبرده هفته گذشته در مسابقه لیگ دسته اول فوتبال کشور در دیدار شهرداری تبریز و گل ریحان البرز به عنوان کمک داور اول بازی انجام وظیفه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیته داوران فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر