Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان یکی از قطب‌های تولید گوجه‌فرنگی خارج از فصل کشور است که بخشی از نیازهای کشور در این فصل را تامین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده بود امسال ۵۶۵ هزار تن گوجه‌فرنگی در استان بوشهر تولید شود، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش تگرگ مقداری از میزان تولید در استان کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: برای صادرات گوجه‌فرنگی تعرفه گذاشته می‌شود که این کار در کاهش قیمت گوجه‌فرنگی تأثیرگذار است.

وی افزود: قیمت گوجه‌فرنگی از دیروز به‌شدت روند کاهشی داشته و امروز قیمت گوجه درجه‌یک سر مزرعه بین ۳۰ تا ۳۵ هزار ریال و گوجه‌های درجه دو نیز هر کیلو حدود دو هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 4796251

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر کالای اساسی سید حسین حسینی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر کالاهای اساسی بوشهر پرتقال بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا کاهشی شد

قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی کاهش را در پیش گرفته است.

آخرین نرخ اونس طلا

به گزارش دنیای اقتصاد، هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۷۴ (دو هزار و سیصد و هفتاد و چهار) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • قیمت طلا کاهشی شد
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد