Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@14:36:14 GMT

انواع دفاتر حسابداری

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۷۰۶

انواع دفاتر حسابداری

دفاتر حسابداری علاوه بر موارد ذکر شده شامل دفاتر دیگری نیز می‌باشد اما بطور کل و عامیانه از این دفاتر نام برده می‌شود.

دفاتر تجارتی

دفتر کل

دفتر روزنامه

دفتر معین

دفتر تفصیلی

دفتر دارائی

دفاتر اصلی حسابداری که مورد قبول اداره دارایی می‌باشد شامل دفتر روزنامه و دفتر کل می‌باشد. اطلاعات مالی به صورت روزانه از تراز و اسناد حسابداری به دفتر روزنامه و معمولاً به صورت هفتگی از دفتر روزنامه به دفتر کل منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاتر حسابداری سازمان میزان مالیات پرداختی را مشخص خواهد کرد، اگر شما می‌خواهید پیچیدگی‌های پیگیری پرونده‌های شرکت را کاهش دهید بهتر است از منابع خارجی‌، شخصی‌ حسابدار را استخدام کنید؛ کسی‌ که آمادگی روبه‌رویی با چالش‌ها را داشته باشد. خدمات حسابداری به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه جزییات نقدی سازمان و برنامه‌ریزی برای آینده را براساس روند مالی مدیریت کنید. در حال حاضر، تعداد زیادی از سازمان‌ها روند برون‌سپاری را برای امور حسابداری خود انتخاب کرده‌اند. کسب‌و‌کارهای تازه‌تاسیس و حتی سازمان‌های بزرگ‌تر نیز مزایای ارزشمند آن را دریافته‌اند.

در سایت حسابداری باما صاحبان کسب و کار به راحتی می توانند تمام خدمات مالی شرکت خود را با بهترین قیمت به دست بهترین متخصصین حوزه حسابداری ، حسابرسی و امور مالیاتی بسپارند.

ارکان راهبری شرکت ها می توانند امور مالی کسب و کار خود را به صورت پروژه در موضوعات ذیل واگذار نمایند :

 

(1خدمات حسابداری:  فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات حسابداری شامل تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها ، تهیه ترازنامه ، نوشتن دفاتر و … یاریگر کسب کار شما باشند.

(2 خدمات حسابرسی :فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات حسابرسی شامل حسابرسی صورت های مالی و حسابرس داخلی ، حسابرسی موارد خاص و … یاریگر کسب کار شما باشند.

(3 خدمات مالیاتی و ارزش افزوده : فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات مالیاتی و ارزش افزوده شامل ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد ، خرید فروش فصلی و … یاریگر کسب کار شما باشند.

(4 ترجمه تخصصی :ترجمه تخصصی مقالات و متون حسابداری ، حسابرسی و مدیریت مالی توسط متخصصین همان رشته.

(5خدمات سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه : فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با بررسی سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه به نوعی روی اظهارنامه‌های مالی، دارایی‌ها و ثروت، انتخاب سهام مناسب در بورس و کنترل روند سرمایه‌گذاری‌ها یاریگر کسب کار شما باشند.

(6 مشاوره و خدمات حقوقی شرکت ها : فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه مشاوره و خدمات حقوقی شرکت ها شامل تنظیم قرارداد ها ، دادخواست ، شکوائیه ،واخواهی ، تجدیدنظر خواهی ، لایحه دفاعیه و درخواست های حقوقی و … یاریگر کسب کار شما باشند.

(7 خدمات بیمه تامین اجتماعی : تمام شرکت های بخش خصوصی می بایست پرسنل خود را بیمه تامین اجتماعی نمایند و از این رو درگیر مشکلاتی مثل ارسال به موقع لیست حقوق دستمزد و یا مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی هستند ، فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند در موارد فوق یاریگر کسب کار شما باشند.

(8 خدمات اکسل : اکسل در تهیه گزارشات مالی ، یکی از نرم‌افزارهای مهم برای حسابداری به شمار می‌آید و با توجه به پیچیدگی های این گزارشات  فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند در موارد فوق یاریگر کسب کار شما باشند.

(9 نرم افزار های حسابداری :  فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات نرم افزار حسابداری شامل برنامه نویسی ، پشتیبانی، آموزش و … یاریگر کسب کار شما باشند.

پس تا دیر نشده مشکلات کسب و کار خود را در قالب پروژه و با شرح کاملی از آنچه برای شما باید انجام شود ارسال کنید تا فریلنسرها (متخصصین در امور حسابداری و حسابرسی )برای شما پیشنهادهای جذابی ارسال کنند و از بین پیشنهادها بهترین را انتخاب و کار را شروع کنید.

آدرس اینترنتی حسابداری باما   https://www.accbama.com

لینک کوتاه: asriran.com/002wzy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دفاتر حسابداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب؛ کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب می‌شوند.

وی در مورد شرایط استخدام اظهار کرد: افرادی که به دلیل مشکلات معیشتی اقدام به زباله‌گردی می‌کنند یا به دلایل مختلف کارتن‌خواب شده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند به استخدام شرکت‌های پیمانکاری حوزه‌های نظافت و نگهداشت شهر درآیند. این افراد با حداقل حقوق ۱۱و نیم میلیون تومان را دریافت خواهند کرد که با مزایا تا ۱۳و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت. ضمناً این افراد بیمه هم خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه با تأکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. به طوری که تاکنون حدود ۷۰ نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

کد خبر 6079629

دیگر خبرها

  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • آیا نرم افزار حسابداری استهلاک پذیر است؟
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز
  • پست معنادار دقایقی پیش سایت دفتر رهبر انقلاب در توئیتر
  • ببینید | پست معنادار دقایقی پیش سایت دفتر رهبر انقلاب در توئیتر