Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد گفت: پرواز مهمانان مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان به فرودگاه بجنورد خارج از برنامه زمانبندی پروازهای این فرودگاه انجام می شود.

فرشاد ساکنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بسیاری از پروازهای فرودگاه بجنورد به خصوص در فصل زمستان با نامساعد شدن شرایط آب و هوایی لغو می شود، اظهارکرد: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی در انجام پروازهای مهمانان این مسابقات، پرواز این افراد خارج از برنامه زمان بندی در فرودگاه بجنورد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرواز مهمانان مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در بجنورد به صورت چارتر انجام می شود.

ساکنی ادامه داد: در نتیجه با نامساعد شدن شرایط آب و هوایی می توان ساعت پرواز را جابه جا کرد.

وی اظهار کرد: پرواز برگشت این افراد نیز از فرودگاه بجنورد به صورت چارتر انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز های فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور شامل ایلام، سنندج، تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.   به گزارش ایسنا، به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پروازهای خود را باطل اعلام کرد.   بدین ترتیب اکنون فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نوتام صادره شماره ۱۱۸۴، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.   در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران-  در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.   کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پروازها مشخص نیست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود
  • لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد
  • پرواز های فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد
  • تمدید لغو پرواز‌ فرودگاه‌ها تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین ماه
  • لغو چند پرواز فرودگاه رشت
  • پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد
  • پرواز عسلویه - اراک لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه ۲۶ فروردین