Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شفیعی فرماندار خوسف در آئین افتتاح نخستین مرکز خرید گل نرگس در خوسف، گفت: نخستین مرکز خرید و فروش گل نرگس در جهت رفع بخشی از دغدغه‌های نرگس کاران شهرستان خوسف افتتاح شد.

او با تاکید بر اینکه این مرکز باید مرکز اختصاصی خرید و فروش محصول استراتژیک شهرستان خوسف  در استان شود، افزود:  بابد حمایت های در جهت  خرید توافقی گل نرگس  از کشاورزان در این مرکز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شفیعی ادامه داد: این مرکز خرید و فروش روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح فعال است و نرگس کاران می‌توانند گل نرگس خود را به این مرکز عرضه کنند.

محمدی، سرمایه گذار این مرکز هم گفت:  اجرای تاکیدات استاندار خراسان جنوبی مبنی بر حمایت از کشاورزان و کاهش فاصله تولید تا مصرف و انتقال ارزش افزوده محصولات کشاورزی و واقعی شدن قیمت ها، در این مرکز عرضه محصولات گل نرگس انجام می‌شود.

درخواست تسهیلات جهت ایجاد غرفه دائمی عرضه محصولات کشاورزی از دیگر درخواست‌ها سرمایه گذار این مرکز بود.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی برداشت گل نرگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد