Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:51:34 GMT

برق ۴۴۵ روستای لرستان وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۸۹۷

برق ۴۴۵ روستای لرستان وصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون خودنیا در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف که منجر به تخریب شبکه برق و قطع برق ۴۴۵ روستا  شده بود؛ با بسیج همه امکانات و با همت نیروهای زحمتکش شرکت برق در کمترین زمان ممکن،  با اقدام جهادی و  تلاش بسیار زیاد موفق به اصلاح شبکه برقرسانی و ترمیم خرابی ها شدیم و برق این روستاها وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: در روزهای گذشته به دلیل ریزش برف تعدادد ۴۴۵ روستای استان با قطع برق به دلیل  شکستگی تیر، سوختن ترانس، قطع سیم و کابل و... با  قطع شبکه مواجه شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، افزود: این روستاها اغلب در شهرستان های خرم آباد، سلسله، دلفان و الیگودرز بوده و بسیاری از آنها در مناطق صعب العبور هستند.

خودنیا، تصریح کرد: نیروهای این شرکت در ساعات اولیه و با وجود ریزش سنگین برف در مناطق حادثه دیده حضور یافته و اقدام  به رفع مشکل و برقدار شدن این روستاها کردند.

وی با اشاره به صعب العبور بودن مسیر دسترسی  و بسته بودن راه های ارتباطی در بعضی از مناطق،  اظهار داشت: نیروهای این شرکت مجبور به حمل تجهیزات به وسیله نیروی انسانی و نه استفاده از ماشین آلات بودند.

کد خبر 4797066

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق لرستان برق رسانی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز سه شنبه از یک حمله هوایی علیه مواضع تشکیلات تروریستی داعش در سلسله کوه‌های حمرین خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از دریافت اطلاعات گسترده و دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی و همکاری با نیروهای امنیتی دیگر، نیروی هوایی عراق با استفاده از جنگنده اف ۱۶ یک حمله هوایی علیه مخفیگاه عناصر داعش در سلسله کوه‌های حمرین انجام دادند.

در این عملیات هوایی تعدادی از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند.

«محمد التمیمی» یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی نیز روز گذشته تاکید کرد که این نیروها موفق شدند طی یک کمین منحصر به فرد در اطراف روستای المبدد واقع در شرق تلال حمرین در استان صلاح الدین ۲ عنصر داعشی را به هلاکت برسانند.

وی در ادامه افزود: این عملیات بعد از به دست آمدن اطلاعات دقیق و شناسایی محل نفوذ عناصر تروریست صورت گرفت.

التمیمی اضافه کرد: کمین نیروهای حشد شعبی در روستای المبدد ضربه دیگری به پیکره تشکیلات تروریستی داعش در منطقه حمرین وارد آورد.

کد خبر 6086299

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳