Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@00:09:15 GMT

آقای قلعه‌نویی! پسر شما هم دنبال تراول و ناهار بود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۹۰۴

آقای قلعه‌نویی! پسر شما هم دنبال تراول و ناهار بود؟

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی به همه اتهام می‌زند که به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال هیچ عزمی برای برخورد با اتهامات او وجود ندارد.

به گزارش مشرق، اعداد روز شمار احضار امیر قلعه‌نویی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، هر روز بالاتر می‌رود و خبری از این کمیته در مورد برخورد با او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان که پس از دیدار مقابل سایپا و به تاریخ سوم آبان ماه از زشت‌ترین الفاظ در نشست خبری رسمی پس از بازی استفاده کرد، حتی به کمیته انضباطی یا اخلاق هم احضار نمی‌شد. در نهایت با فشار رسانه‌ها و مردم در شبکه‌های اجتماعی و قیاس در برخورد فدراسیون فوتبال با سایر مربیان، احضاریه‌ای برای حضورش در کمیته اخلاق روی سایت فدراسیون فوتبال به تاریخ 10 آبان ماه منتشر شد.

با این حال گویا از رأی کمیته اخلاق درباره قلعه‌نویی هنوز خبری نشده است. حتی گفته شده سرمربی سپاهان حتی به کمیته اخلاق هم نرفته تا درباره صحبت‌هایی که به زبان آوردن آن شرم‌آور است، پاسخی بدهد. وقتی با بی‌اخلاقی برخوردی نمی‌شود، بی‌شک باید در انتظار بی‌اخلاقی‌های جدیدتری هم بود. درست مانند رفتارهای اخیر امیر قلعه‌نویی باز هم در نشست‌های خبری که این بار هم هرطور که دلش خواست رفتار کرد و سخن گفت.

قضاوت داوران در دیدارهای اخیر سپاهان و برخوردهای مشکوک توپ به دست بازیکنان این تیم در دیدار با استقلال و شهر خودرو، سؤالاتی را درباره اتفاقات داوری پیرامون بازی‌های سپاهان طرح کرده است. سؤالاتی که برخی از آنها در نشست خبری پس از دیدار شهر خودرو و سپاهان در مشهد از امیر قلعه‌نویی پرسیده شد. در یک نشست خبری جنجالی که رفتارها و پاسخ‌های عجیب امیر قلعه‌نویی را به دنبال داشت. درست در همان نشستی که فرزند امیر قلعه‌نویی و البته یک همراه بدون ارتباط با تیم سپاهان، او را در نشست خبری همراهی می‌کردند.

قلعه‌نویی پس از این نشست خبری جنجالی که البته نوع پاسخ‌های خود او سؤالات را حاشیه‌ای‌تر کرد، با سخنانی طلبکارانه در اصفهان پاسخ سؤالات خبرنگاران در مشهد را داده است. او با اشاره به اینکه برخی افراد که گویا از تیم شهر خودرو بوده‌اند و نه خبرنگار و در سالن نشست خبری حاضر شده‌اند، آنها را اجیر شده از سوی برخی خوانده است. قلعه‌نویی حتی اشاره کرده «باید حواس‌مان به کنفرانس‌ها هم باشد که شاید ناهاری در آنجا داده شود یا تراولی بدهند!» و این اشاره او به حضور افراد غیرمرتبط در نشست خبری و سؤالاتی است که از او پرسیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چرا کمیته اخلاق درباره قلعه‌نویی حکم نمی‌کند؟ قلعه‌نویی: آقایان آدم اجیر می‌کنند تا بیاید علیه ما حاشیه‌سازی کند!/ نمی‌دانیم چرا برخی افراد از کارهای خود خجالت نمی‌کشند

به دنبال این صحبت قلعه‌نویی، شاید لازم باشد که تأکید کنیم حضور افراد غیرمرتبط در تمامی بخش‌های فوتبال از جمله نشست خبری، ممنوع است. شاید بتوان به‌عنوان نمونه به برخوردهای قانونی با این اتفاق در فضای بین‌المللی اشاره‌ای کرد. جایی که علی پروین به‌عنوان پیشکسوت فوتبال ایران در رختکن سایپا هنگام برگزاری دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و این باشگاه به دلیل حضور افراد غیرمرتبط در رختکن جریمه شد. مسلماً بازی‌های لیگ و جام حذفی هم دیدارهایی رسمی محسوب می‌شوند که حضور افراد غیرمرتبط در هر بخشی، ممنوع است.

حالا با توضیح این موضوع، باید از امیر قلعه‌نویی پرسیده شود که پسر او و یک فرد همراه که حضورشان در هر بخشی از ورزشگاه به جز سکوی تماشاگران ممنوع است، در نشست خبری پس از بازی چه می‌کردند؟ چه دلیلی داشته فرزند سرمربی سپاهان و یک فرد همراه بدون داشتن آی‌دی کارت خبرنگاری در نشست خبری حاضر شوند و آنجا جنجال‌آفرین شوند؟ آیا قلعه‌نویی پاسخی برای حضور فرزندش و یک شخص دیگر در نشست خبری دارد که حالا افراد دیگری را به حضور غیرمرتبط در نشست خبری متهم می‌کند؟ آیا سرمربی سپاهان که دم از قانون و قانون‌مداری می‌زند، قانون را رعایت می‌کند؟ باید این سؤال را از قلعه‌نویی پرسید که آیا پسر او هم در نشست خبری دنبال ناهار و تراول بوده است؟

شاید رفتارهای امروز قلعه‌نویی و اتهامات دوباره او به هرکسی که دلش می‌خواهد، نتیجه عدم برخورد فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی این فدراسیون با این مربی است. سرمربی سپاهان چندی پیش و پس از دیدار با سایپا از بدترین الفاظ در نشست خبری استفاده کرد و فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ برخوردی با او نداشته است و همین عدم برخورد، باعث شده او مجدداً اتهامات جدیدی به افراد دیگری بزند.

یک ماه و نیم از احضار قلعه‌نویی به کمیته اخلاق گذشته و هنوز منتظر رأی این کمیته درباره سرمربی سپاهان هستیم، آنهم جایی که قلعه‌نویی با اشاره به شعارهایی که علیه‌اش داده شد، گفته بود: «اینها لقمه و نطفه‌شان ایراد دارد و این برمی‌گردد به خانواده‌ای که ندارند. امیدوارم این افراد پدرشان را پیدا کنند». سرمربی سپاهان پس از احضارش به کمیته اخلاق بابت گفتن این الفاظ اعلام کرد با اسناد و مدارک به کمیته اخلاق خواهد رفت و مشخص نیست اسناد او برای اثبات الفاظ زشتی که به کار برد، چه بوده است!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین امیر قلعه نویی سپاهان فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا عنایتی، سرمربی پیکان، در پایان بازی با هوادار در کنفرانس خبری گفت: اگر از این به بعد در کنفرانس‌های پیش و بعد از بازی سرمربی نیاید من با احترام به همه دوستانم همین کار را انجام می‌دهم. احترام متقابل است و هرکسی باید در حیطه وظیفه خودش کارش را انجام بدهد. به نظر من این که به لحاظ جایگاهی قاطی بشود خوب نیست. اگر قرار است سرمربی بیاید همیشه باید سرمربی بیاید و اگر قرار است کمک بیاید اصلا می‌گوییم همکاران‌مان بیایند و من هم الان گفتم که بعدا از من گلایه نکنید.


او درباره ۳۵دقیقه اول بازی که دو گل خوردند گفت: من اول مصاحبه گله کردم. اینجاست که تجربه باید به کمک ما بیاید. ما بازیکن ۱۸ساله و ۱۷ساله داریم. من به قدری از این بازی خوشحالم که یک بازیکن تیم ملی جوانان برای ما گل می‌زند و این اتفاق برای ما اتفاق میمون و مبارکی است. آرش هاشمی در یک ربع، فوق‌العاده با فشار خوب و شرایط خوب بازی می‌کند. اول مصاحبه هم گله‌ام همین بود که بزرگان باید بیایند و کمک کنند. ضمن اینکه شرایط‌مان صد در صد نیست و روی کاغذ همچنان گزینه سقوط هستیم. نباید توقعات را از خودمان خیلی بالا ببریم یا خیلی بیخیال شویم که اتفاق بدی برای‌مان بیفتد. توقعم از بازیکنان باتجربه‌ام خیلی خیلی بیشتر است و امیدوارم که این ۳۵ دقیقه درسی برای ما باشد که در بازی‌های بعدی از اول بازی بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم. ضمن اینکه ما با کمبود بازیکن فوق‌العاده زیاد دست و پنجه نرم می‌کنیم. می‌دانید که نبود بازیکن در شرایط سخت کار را سخت می‌کند و دست مربی را می‌بندد ولی بازیکنان همه باکیفیت‌اند و فقط قدر خودشان را نمی‌دانند. ان‌شاالله که بازی بعدی بتوانیم با انگیزه بهتری کار کنیم.


سرمربی پیکان درباره پاکدل گفت: حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی. حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896822

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!