Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی صبح امروز در جلسه هفتگی پایش سند تدبیر توسعه استان اظهار کرد: در مجموع اهداف سند اول به میزان ۶۸.۶ درصد تحقق یافته که با توجه به محدودیت منابع و تخصیصات دولتی این میزان تحقق اهداف قابل قبول است.
وی به هسته های کلیدی «پایش مستمر فضای کسب و کار و ارتقای آن در استان» و «جذب سرمایه گذاری» اشاره و اضافه کرد: مسئولیت اصلی اجرای این هسته ها در استان بر عهده اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان بوده و میزان تحقق اهداف این هسته ها به ترتیب ۸۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۵  و ۱۰۰ درصد تا انتهای سال ۱۳۹۷ محاسبه شده است. 
بهبودی اعلام کرد: درصد پیشرفت فیزیکی هسته کلیدی «استقرار نظام جامع اطلاع‌رسانی بازار کار»، توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۰.۵ درصد گزارش شده است.
این اقتصاددان ابراز داشت: معاونت توسعه برنامه¬ریزی سازمان مدیریت و برنامه¬ریزی استان پیشرفت عملیاتی هسته کلیدی «مدیریت بهره¬وری» را ۱۰۰ درصد اعلام کرده و بنا بر محاسبات به عمل آمده از گزارش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان پیشرفت فیزیکی هسته «اصلاح و بهبود نظام اداری» حدود ۷۵.۶۷ درصد به دست آمده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: میزان پیشرفت فیزیکی هسته «مدیریت زیست‌محیطی» ۵۶.۵۹ درصد، «تأمین و بهره‌برداری بهینه از منابع آب» ۲۳.۶۸ درصد، «تولید سالم» ۴۲ درصد، «ساماندهی بازرگانی محصولات کشاورزی» ۴۰ درصد، «حفظ و بهره‌برداری پایدار از تنوع زیستی» ۶۰.۳۵ درصد و «اصلاح الگوی کشت» ۸۹.۲۶ درصد گزارش شده است.
بهبودی ادامه داد: برای هسته کلیدی «تولید خودرو کامل در استان» ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است، ولی پیشرفت اعلام شده شامل اقدامات بخش خصوصی نمی¬باشد.
وی خاطرنشان ساخت: پیشرفت فیزیکی هسته کلیدی «صنایع نفت و پتروشیمی» با رویکرد استفاده از خط اتیلن حدود ۵۶.۷۲ درصد، «افزایش سهم صادرات غیرنفتی استان از صادرات غیرنفتی کشور» ۶۲.۴ درصد، «تأسیس منطقه ویژه علم و فناوری استان ۷۶.۹۹ درصد و «توسعه محورهای گردشگری استان ۹۷.۲ درصد» اعلام شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مستندسازی و رسانه ای سازی سند تدبیر توسعه باید به شکل جدی تر و رسمی تر دنبال شود، افزود: قالب و محتوای این سند باید مکمل هم باشند.

46

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان شرقی اداره کل تعاون کار و رفاه پتروشیمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی محصولات کشاورزی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی

 حسینی در نشست بررسی طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا اعتبار مورد نیاز برای اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای استان صورت گرفته است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

 وی گفت:اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستا‌های استان نیازمند تامین و جاگذاری ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

حسینی افزود: ماموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا با جدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ طرح آب روستایی ساخت ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به افزایش تنش آبی در سال‌های اخیر در آذربایجان شرقی به خصوص در مناطق روستایی یکی از رسالت‌های اصلی و مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توجه به رفع مشکلات اقتصادی مناطق محروم عنوان کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ادامه داد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به مناطق محروم قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا بدون وقفه به صورت جدی هم در حوزه آبرسانی به روستا‌های هدف و هم در حوزه ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود