Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف سایپا برود. سرخپوشان تهرانی در این مسابقه علیرضا بیرانوند را به دلیل مصدومیت از ناحیه کاشله پا در اختیار ندارد و بدین ترتیب بوژیدار رادوشوویچ کروات باید از دروازه این تیم محافظت کند. رادو برای چهارمین بار در این فصل در درون دروازه می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان شماره ۴۴ پرسپولیس پیش از این در برابر صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن بازی کرده بود که در هر سه مسابقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و پرسپولیس نیز به سه برد درخشان دست پیدا کرد تا رکورد ۱۰۰ درصد کلین‌شیت و ۱۰۰ درصد پیروزی برای رادو در لیگ نوزدهم به دست بیاید.

حالا او در چهارمین آزمون این فصل باید در برابر تیم سایپا قرار بگیرد. رادو خاطرات خوبی از سایپا ندارد. فصل قبل بین او و سایپایی‌ها در تونل ورزشگاه تختی درگیری‌هایی به وجود آمد که منجر به محرومیتش شد. پیش از آن هم یکی از معدود باخت‌های رادوشوویچ در برابر همین سایپا در لیگ هفدهم رقم خورد که پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک در برابر خودروسازان شکست خورد.

آخرین گلی که رادوشوویچ دریافت کرده به هفته بیست و دوم لیگ هجدهم برمی‌گردد. جایی که پرسپولیس در رشت با نتیجه سه بر یک از سپیدرود گذشت اما دروازه رادو در دقیقه ۶۷ توسط مهرداد بایرامی باز شد. این مسابقه روز ۲۵ اسفند ۹۷ انجام شد و بدین ترتیب در سال ۹۸ دروازه بوژیدار باز نشده و او ۲۹۳ دقیقه است که دروازه خود را بسته نگه داشته است. باید دید شاگردان ابراهیم صادقی می‌توانند این گلر کروات را تسلیم کنند یا خیر.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ باشگاه سایپا علیرضا بیرانوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ باشگاه سایپا علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ باشگاه سایپا علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که طی هفته‌های اخیر در فرم گلزنی قرار گرفته بود، روی یکی از هجوم‌های تیمش در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه فرعباسی داشت که تکل مدافع ملوان مانع از این اتفاق شد.

کنعانی زادگان که در محوطه جریمه حریف حاضر شده بود، روی ارسال کات بک و جاگیری فوق العاده‌‌اش موفق شد ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند که با برخورد به مدافع ملوان برگشت داده شد. نکته جالب توجه که این توپ برگشتی در موقعیت مناسبی در اختیار گئورگی گولسیانی دیگر مدافع میانی پیش تاخته سرخپوشان قرار گرفت که ضربه این مدافع گرجستانی در موقعیتی ویژه راهی اوت شد.

کنعانی زادگان در این فصل توانسته پنج گل برای پرسپولیس به ثمر برساند و بعد از گئورگی گولسیانی شش گله دومین مدافع گلزن تیمش لقب گیرد و باید دید در هفت هفته باقی مانده قادر خواهد بود این رقابت داخلی را به سود خود کند و عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ را به خود اختصاص دهد یا خیر.

کنعانی زادگان دوران پیشرفت خود را بعد از حضور در ملوان به عنوان بازیکن سرباز استارت زده بود و در تقابل دوباره مقابل این تیم دوست داشتنی گیلانی از انگیزه زیادی برخوردار بود که البته ماحصل تلاش او یک کلین شیت ارزشمند و سه امتیاز سرنوشت ساز بهمراه دیگر هم‌تیمی‌هایش در این بازی بود و باید دید در دیدار آتی تیمش مقابل نفت آبادان قادر خواهد بود به تعداد گل‌هایش اضافه کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)