Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد ایرانسل و همراه اول در استان بسیار ضعیف است، گفت: وضعیت آنتن دهی در کرمانشاه مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش ازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در استان های دیگر علاوه بر ارایه خدمات مخابراتی به انجام خدمات اجتماعی و فرهنگی نیز می پردازند و حامی تیم های ورزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون سه اپراتور در استان کرمانشاه مشغول ارائه خدمات هستند. این اپراتورها نه تنها هیچ گزارش عملکردی به مدیریت ارشد استان ارائه نمی‌دهند بلکه هیچ حمایتی هم از ورزش و فرهنگ کرمانشاه انجام نمی‌دهند.

بازوند عنوان کرد: اپراتورها از مردم پول می گیرند و به کسی هم پاسخگو نیستند که تداوم این وضعیت قابل پذیرش نیست.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از وضعیت آنتن دهی موبایل در استان اظهار داشت: وضعیت آنتن دهی در برخی مسیرهای داخل شهری کرمانشاه و راه‌های اصلی استان، نامطلوب است و حتی در بخشی جاها پوشش شبکه وجود ندارد.

 بازوند افزود: اپراتور ایرانسل در ایام اربعین و زلزله عملکرد بسیاری ضعیفی داشت که جای تاسف بسیار دارد.

وی عنوان کرد: به بهانه ارزش افزوده از یک جوان جوانرودی ۱۲ میلیون تومان برداشت کرده اند مخابرات باید این پول های برداشت شده از افراد مختلف را به حساب آن ها برگرداند.

 بازوند تاکید کرد: همراه اول و ایرانسل موظفند علاوه بر ارایه گزارش عملکرد، برنامه توسعه خدمات خویش را در سال آینده ارائه دهند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد کرمانشاه ایرانسل ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه