Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:22:05 GMT

شکست جوانان واترپلو ایران مقابل ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۱۴۶

شکست جوانان واترپلو ایران مقابل ایتالیا

تیم ملی واترپلو جوانان ایران در سومین دیدار خود از مسابقات جهانی کویت مقابل ایتالیا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر تیم ملی واترپلو جوانان ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان صبح امروز شنبه به مصاف ایتالیا رفت. این دیدار در پایان با نتیجه ۱۶ بر ۴ به سود ایتالیا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ملی پوشان ایران فردا، یکشنبه استراحت می‌کنند و در چهارمین دیدار خود روز دوشنبه مقابل مونته‌نگرو به آب می‌زند.

 

مسابقات واترپلو قهرمانی جهان رده سنی زیر ۲۰ سال ۲۱ الی ۲۹ آذر ماه سال جاری با حضور ۲۰ تیم در قالب چهار گروه به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم های مونته‌نگرو، آمریکا ، کویت و ایتالیا هم گروه است.

 

تیم ایران در روز نخست مسابقات با نتیجه ۱۵ بر ۷ کویت را شکست داد و روز گذشته نیز با نتیجه ۲۷ بر ۴ مغلوب آمریکا شد.

    واترپلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.

محرم نوید کیا که توانسته از مس رفسنجان تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول بسازد، حالا تیمش را برای جدال مقابل فولاد آماده کرده و ترکیب ابتدایی این تیم به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

دو تیم هفت‌ بار در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مس سه بار برنده بوده و فولاد فقط یک بار موفق به کسب سه امتیاز شده است. با این وجود سرمربی تیم اهوازی یعنی عبدالله ویسی در سه تقابل خود با رفسنجانی‌ها بازنده نبوده و باید دید در اولین تقابل با محرم نویدکیا چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها