Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن به سیاست‌های این بانک برای رونق بخشیدن به بازار مسکن اشاره کرد و گفت: بانک برای تحرک بخشیدن به بازار خرید و فروش مسکن با افزایش قدمت ساختمان‌های مشمول دریافت تسهیلات مسکن از ۲۵ سال به ۳۰ سال ساخت موافقت کرد که خوشبختانه آثار مثبت این سیاست در آمار ماه گذشته مشهود بوده و باعث افزایش چند درصدی تسهیلات پرداخت شده خرید مسکن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی انارکی از پیشنهاد بانک مسکن برای افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات به بانک مرکزی خبر داد و اضافه کرد: بانک پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق را به بانک مرکزی داده که با نظر مساعد آن بانک همراه بوده است.

وی گفت: همچنین طرح بانک برای افزایش دوبرابری سقف تسهیلات جعاله مورد موافقت بانک مرکزی واقع شده است و در آخرین جلسه هیات مدیره مصوب شد که در مشارکت مدنی تا ۸۰ درصد هزینه باقیمانده اجرای پروژه از محل اوراق حق تقدم، تسهیلات ساخت مسکن پرداخت شود که این موضوع می‌تواند به افزایش توان مالی سازندگان و رونق بخش مسکن منجر شود.

رحیمی انارکی به نقش بانک مسکن دراجرای طرح اقدام ملی دولت پرداخت و افزود: بانک مسکن به عنوان بانک اصلی اجرای طرح اقدام ملی انتخاب شده و اکنون با توجه به وضعیت فعلی منابع، پرداخت تسهیلات ۱۴۰ هزار و احد مسکونی را تقبل کرده است که در صورت بهبود وضعیت جذب منابع، امکان افزایش این رقم برای بانک وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات مسکن وام جعاله ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۲۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی‌عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، ۲,۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

وی با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند «ب» گفت: خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار هستیم.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰ میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران بانک‌های استان اردبیل گزارشی را از میزان پرداختی تسهیلات ابلاغی در زمینه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن ارائه کردند.

کد خبر 747465

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد