Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:05:27 GMT

بهداد سلیمی: نمی‌گویم به فوتبالیست‌ها پول ندهید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۲۰۴

بهداد سلیمی: نمی‌گویم به فوتبالیست‌ها پول ندهید

«بهداد سلیمی» در گفت وگویی با اشاره به برخی از هجمه‌ها به خاطر مقایسه دستمزد فوتبالیست‌ها با دیگر ورزشکاران گفت: من نمی‌گویم به فوتبالیست‌ها پاداش ندهیم. اگر آنها مقامی کسب می‌کنند، پاداش بگیرند، اما اینکه به این شکل تبعیض قائل می‌شوند درست نیست. یک سال و نیم به ما بگویند نداریم، اما بعد با چمدان پول از کشور بروند و تا عرق آنها خشک نشده بخواهند از آنها تجلیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ما در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جایگاه خوبی داشتیم و مدال‌های خوبی گرفتیم و من هم یکی از ورزشکاران بودم. نزدیک به یک سال و نیم بود که پاداش ورزشکاران را نمی‌دادند. از تابستان ۲۰۱۸ که از مسابقات برگشتیم، این پاداش به تعویق افتاد. در ان زمان متوجه شدم یکی از معاونت‌ها چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال برد و این باعث خشم من شد.

قهرمان جهان در دسته سنگین وزن با اشاره به احتمال موفقیت وزنه‌برداران ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح کرد: شانس‌مان کم است، اما امیدواریم. وزنه‌بردارهای خوبی داریم و اگر کیانوش رستمی یا سهراب مرادی سهمیه کسب کنند، می‌توانیم به مدال برسیم.

او در زمینه برخی از شایعات در زمینه اختلاف او با «حسین رضازاده» تاکید کرد: این درست نیست که برخی عنوان می‌کنند رضازاده مانع رکورد شکنی من شد او کمک زیادی به من کرد.

این قهرمان سابق وزنه‌برداری در پایان یادآور شد: من برای مربیگری در مجارستان سه ماه دوره گذراندم و مدرک درجه یک بین المللی در رشته وزنه‌برداری را کسب کردم. دوره خوبی بود و توانست به من کمک کند و علاوه بر وزنه‌برداری در رشته های دیگر چون جامعه شناسی، روانشناسی و فیزیوتراپی خیلی کمکم کرد.

برچسب‌ها کیانوش رستمی بهداد سلیمی وزنه برداری حسین رضازاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیانوش رستمی بهداد سلیمی وزنه برداری حسین رضازاده کیانوش رستمی بهداد سلیمی وزنه برداری حسین رضازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، تصور کردن فهرستی از بهترین ‌‏فوتبالیست‌های تاریخ بدون حضور اسم کریستیانو رونالدو در آن تصور ‌‏عجیبی است اما فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، امروز چنین ‌‏فهرستی را مطرح کرده و گفت معتقد است کریستیانو را نمی‌توان در ‌‏زمره ستاره‌هایی دانست که از آنها به عنوان نوابغ فوتبال یاد کرد. ‏

کاپلو که در آستانه مراسم جوایز لاروس در شهر مادرید با خبرنگاران ‌‏صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که چه فوتبالیست‌هایی را ‌‏نابغه می‌داند گفت:" من مسی را در جام خوان گامپر دیدم و بعد از ‌‏بیست تا بیست و پنج دقیقه که از بازی گذشته بود گفتم این پسر ‌‏نابغه است. مسی و پله و مارادونا از دید من نوابغ فوتبال بودند".‏

خبرنگاران از قرار نگرفتن نام کریستیانو رونالدو در این فهرست تعجب ‏کرده و از کاپلو پرسیدند چطور است که نام سی آر سون در فهرست او ‏نیست. کاپلو در پاسخ گفت:" کریستیانو به نظرم در فهرست دیگری ‏قرار می‌گیرد. او باسزیکن بزرگی است که همه افتخارات از جمله ‏چندین توپ طلا برده ولی همانطور که قبلا گفته‌ام او به خوبی مسی ‏نبود. رونالدو گلزن بزرگی است و می‌تواند هر کاری در زمین فوتبال ‏بکند ولی او نابغه نیست". ‏

دیگر خبرها

  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟